[B4 1.9 1Z] Słabo przyśpiesza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 14 lip 2017, 23:35
[B4 1.9 1Z] Słabo przyśpiesza
Samochód słabo przyśpiesza, na dodatek słabo pali jak jest zimny długo kreci i klekocze na początku po odpaleniu, jak jest ciepły to ładnie pali i nie klekocze. Robiony był rozrząd ( źle ustawiony) ? również było wyjęte turbo i włożone z powrotem i po tym stracił moc przyśpieszania.
Przed wyjęciem turbo i wymianą rozrządu chodził dobrze i przyśpieszał. (niby turbo jest ok bo było sprawdzane i jeszcze można było zakładać) zrobiłem logi 003 i 011
Log 003
http://vaglogi.pl/log-003_7NF4tb7.html
log 011
http://vaglogi.pl/log-011_3uNQ3.html
POMOCY
Przed wyjęciem turbo i wymianą rozrządu chodził dobrze i przyśpieszał. (niby turbo jest ok bo było sprawdzane i jeszcze można było zakładać) zrobiłem logi 003 i 011
Log 003
http://vaglogi.pl/log-003_7NF4tb7.html
log 011
http://vaglogi.pl/log-011_3uNQ3.html
POMOCY
Sztangą turbiny nikt się nie bawił?
Ogólnie jak zimny będzie bardziej klekotał bo masz wtedy wyprzedzony kąt wtrysku, wraz z rosnącą temperaturą będzie schodził do tych 50/55 jednostek (jeśli tyle masz ustawione w BS) a co za tym idzie pracował łagodniej.
O problemach z rozruchem tematów jest cała masa nie tylko na tym forum i stare 1.9tdi jest chyba już rozpracowane na czynniki pierwsze.
Ogólnie jak zimny będzie bardziej klekotał bo masz wtedy wyprzedzony kąt wtrysku, wraz z rosnącą temperaturą będzie schodził do tych 50/55 jednostek (jeśli tyle masz ustawione w BS) a co za tym idzie pracował łagodniej.
O problemach z rozruchem tematów jest cała masa nie tylko na tym forum i stare 1.9tdi jest chyba już rozpracowane na czynniki pierwsze.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zrobiłeś logi dynamiczne czyli masz dostęp do vaga .Trzeba było sprawdzić wartość statycznego początku wtrysku w bloku 000 w trybie basic seting ,bo to ma zasadniczy wpływ na odpalanie zimnego silnika.Wartość porządana to 40-48 na rozgrzanym silniku .Po wymianie paska rozrzadu zwykle zmienia się poczatek wtrysku i należy go sprawdzić i ewentualnie skorygowaćDamain5587 pisze:Samochód słabo przyśpiesza, na dodatek słabo pali jak jest zimny długo kreci
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Panowie a czy powodem braku mocy powyżej ta ok 80 km/h może być źle ustawiony kąt wtrysku? Bo na vagscopie nie mam go nawet na wykresie, kropeczka jest na samym dole osi. Czyli jakby mocno za późny.
W sobotę pewnie to będę przedstawiał więc zobaczę w sumie.
Sprawa tyczy się passata b5 polift oznaczenia motoru nie pamiętam ale to pewnie bez większego znaczenia.
W sobotę pewnie to będę przedstawiał więc zobaczę w sumie.
Sprawa tyczy się passata b5 polift oznaczenia motoru nie pamiętam ale to pewnie bez większego znaczenia.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
W pompowtrysku 4ty blok pomiarowy 4te okienko ma byc ok 0 max -3 do +3 ustawiasz to na fasolkach walka rozrzadu...
Najlepiej jak ustawisz 0
Kropeczka moze byc w innym miejscu chodz kat wtrysku i dawka sa dobrze ustawione. Kturys z czyjnikow temp moze przeklamywac i ta kropeczka ci ucieknie. Radzil bym patrzec w bloki a nie na ten wykres bo tu sa zliczane jakos wszelkie dane z silnika...
Najlepiej jak ustawisz 0
Kropeczka moze byc w innym miejscu chodz kat wtrysku i dawka sa dobrze ustawione. Kturys z czyjnikow temp moze przeklamywac i ta kropeczka ci ucieknie. Radzil bym patrzec w bloki a nie na ten wykres bo tu sa zliczane jakos wszelkie dane z silnika...