Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Słabo przyśpiesza

ODPOWIEDZ
Damain5587
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 14 lip 2017, 23:35

[B4 1.9 1Z] Słabo przyśpiesza

Post autor: Damain5587 » 03 mar 2018, 18:28

Samochód słabo przyśpiesza, na dodatek słabo pali jak jest zimny długo kreci i klekocze na początku po odpaleniu, jak jest ciepły to ładnie pali i nie klekocze. Robiony był rozrząd ( źle ustawiony) ? również było wyjęte turbo i włożone z powrotem i po tym stracił moc przyśpieszania.
Przed wyjęciem turbo i wymianą rozrządu chodził dobrze i przyśpieszał. (niby turbo jest ok bo było sprawdzane i jeszcze można było zakładać) zrobiłem logi 003 i 011

Log 003
http://vaglogi.pl/log-003_7NF4tb7.html
log 011
http://vaglogi.pl/log-011_3uNQ3.html

POMOCY

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 03 mar 2018, 20:56

Sztangą turbiny nikt się nie bawił?
Ogólnie jak zimny będzie bardziej klekotał bo masz wtedy wyprzedzony kąt wtrysku, wraz z rosnącą temperaturą będzie schodził do tych 50/55 jednostek (jeśli tyle masz ustawione w BS) a co za tym idzie pracował łagodniej.
O problemach z rozruchem tematów jest cała masa nie tylko na tym forum i stare 1.9tdi jest chyba już rozpracowane na czynniki pierwsze.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 mar 2018, 09:51

Damain5587 pisze:Samochód słabo przyśpiesza, na dodatek słabo pali jak jest zimny długo kreci
Zrobiłeś logi dynamiczne czyli masz dostęp do vaga .Trzeba było sprawdzić wartość statycznego początku wtrysku w bloku 000 w trybie basic seting ,bo to ma zasadniczy wpływ na odpalanie zimnego silnika.Wartość porządana to 40-48 na rozgrzanym silniku .Po wymianie paska rozrzadu zwykle zmienia się poczatek wtrysku i należy go sprawdzić i ewentualnie skorygować
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 04 mar 2018, 11:05

MUNIOR pisze:Wartość porządana to 40-48 na rozgrzanym silniku
wtrace sie z pytaniem a jak wartosc jest 55 to jest dopuszczalne i jest ok?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 mar 2018, 11:19

55 też jest dobrze.


Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 mar 2019, 11:21

Panowie a czy powodem braku mocy powyżej ta ok 80 km/h może być źle ustawiony kąt wtrysku? Bo na vagscopie nie mam go nawet na wykresie, kropeczka jest na samym dole osi. Czyli jakby mocno za późny.
W sobotę pewnie to będę przedstawiał więc zobaczę w sumie.
Sprawa tyczy się passata b5 polift oznaczenia motoru nie pamiętam ale to pewnie bez większego znaczenia.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 mar 2019, 17:21

Dobrze by było , żeby był poprawnie ustawiony , ewentualnie może rozrząd źle poskładany.

Polift na VP 37 ?

Tam chyba już tylko PD montowali mysli_

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 mar 2019, 17:34

Krzysiek 84, nie wiem a po czym to poznać?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Sando
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 315
Rejestracja: 08 paź 2015, 10:59
Imię: Jac
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Sando » 31 mar 2019, 15:35

PieterB pisze:Krzysiek 84, nie wiem a po czym to poznać?
Silniki z pompowtryskiwaczami (PD) mają plastikową pokrywę zaworów.
B2 CY
B4 1Z
Dużo literatury motoryzacyjnej:
http://chomikuj.pl/chomikos21

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 31 mar 2019, 16:45

W pompowtrysku 4ty blok pomiarowy 4te okienko ma byc ok 0 max -3 do +3 ustawiasz to na fasolkach walka rozrzadu...
Najlepiej jak ustawisz 0

Kropeczka moze byc w innym miejscu chodz kat wtrysku i dawka sa dobrze ustawione. Kturys z czyjnikow temp moze przeklamywac i ta kropeczka ci ucieknie. Radzil bym patrzec w bloki a nie na ten wykres bo tu sa zliczane jakos wszelkie dane z silnika...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga