Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All AUDI] geometria kół???

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 mar 2019, 13:32

W ori kapciach 30lat temu nie było takich dróg a prędkości z rzędu 140 były zadkoscia bo nie było gdzie pocisnac tyle. auta sportowe miały ori 16. A nawet i była ori 17 ale to cabriolet miał.

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 16 mar 2019, 18:01

Moze i tak jak mowisz jest. Tylko ze mi do sciagania wystarczy 80km/h a czasem nawet 60... i jescze jedna zec dzis zmienialem sobie sprzeglo i jest taka zecz ze z prawej strony przegubu wewnecznego nie idze zdiac z flanszy bez pomocy lomika jakby za dluga pulos.czyzby od a4??moze tu problem??

[ Dodano: 2019-03-16, 17:52 ]
A tak teraz mysle ze 25lat temu niemcy juz mieli drogi przystosowane do takich predkosci...

[ Dodano: 2019-03-16, 18:01 ]
Na pulosi byla natlejka lobro ale mocno ztarta ze nr nieszlo przeczytac ale bylo widac ze nie ori.jakis paprak mogl tam majstrowac...oj mam przygody z ta 80gdzie nie zajze tam bylo dlubane na moja niekozysc dobrze ze juz niewiele pozostalo zrobienia...

Awatar użytkownika
Ven0n
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 266
Rejestracja: 23 cze 2018, 12:22
Imię: Kamil
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: ŚLUNSK

Post autor: Ven0n » 16 mar 2019, 18:02

Jarewa pisze:prędkości z rzędu 140 były zadkoscia
Nie przesadzajmy, to nie cinquecento. 80tka potrafi normalnie stabilnie lecieć 200km/h a z większym silnikiem nawet dużo więcej pewnie.
Kostek9626 pisze:Tylko ze mi do sciagania wystarczy 80km/h
Sprawdzasz czy jakiś hamulec nie trzyma koła, sprawdzasz luzy na układzie kierowniczym w kolejności Końcówki>Gumy na drążkach>Magiel i wahacze. Jeśli wszystko się zgadza to jedziesz na zbieżność i geometrię do szanującej się firmy, jeśli nadal coś nie pasi to szukasz przyczyny w tylnej belce. O prawidłowym ciśnieniu we wszystkich kołach nie muszę chyba wspominać.

Ale proszę, nie rozprzestrzeniajcie głupot że ten samochód tak ma i ogólnie najlepiej się nim toczyć 40km/h bo jeździ gorzej niż Tico zly_

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 mar 2019, 18:13

Ven0n pisze:Nie przesadzajmy, to nie cinquecento. 80tka
Nie w latach 90.... I nie tylko w 80 większość aut ma niestabilny tor jazdy przy balonach wystarczy podmuch wiatru czy tira na autostradzie i przy prekościach 140km/h czuje się jakby auto "pływało"

Nie dla wyglądu potem stworzyli opony o niskich profilach. A właśnie po to by uniknąć takich sytuacji.

Awatar użytkownika
Ven0n
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 266
Rejestracja: 23 cze 2018, 12:22
Imię: Kamil
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: ŚLUNSK

Post autor: Ven0n » 16 mar 2019, 18:25

Ja latam na oponach 205/65/15 nabitych do 1.9bar i jakoś tego efektu nie odczułem, a mam wysoko postawiony przód(8cm) i amory olejowe. Tiry nie robią wrażenia, ale silny podmuch już
raz mnie zmusił do zwolnienia do 140km/h okok
Paradoksalnie w passacie b5 na sprawnym zawiasie z gazówkami strach przy 100km/h obok tira przejeżdżać.

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 16 mar 2019, 19:13

Zawias przod wszystko prucz sprezyn amorkow i magla wszycho nowe.zbieznosc i katy ustawione jak trzeba magel ok dzis zwalalem skrzynke mialem okazje sie mu przyjzec. Tylna belka tuleje nowe amorki i sprezyny sa ok.nurtuje mnie ta prawa pulos ze niemoglem zdiac przegoba z flanszy bo tak mocno zawias go dociskal a lewy odsunol sie na ponad centymetr a auto bylo na podnosniku czyli kola w dole co idzie za tym ze przegob powinien sie bardziej odsuwac od flanszy jak auto stoi na kolach to chyba to skrzynie w lewo przesuwa nie oszukujmy sie ze ta pulos caly czas napiera na zawias moze tu problem??czy raczej nie??

[ Dodano: 2019-03-16, 19:13 ]
Ta pul os tak czy siak musze zmienic ale wydac siano na opony kture moge miec ok to nie usmiecha mi sie szczeze mowiac.nadziwniejsze w tym wszystkim jest to ze auto pomiedzy 140-180 zachowuje sie lepiej niz przy 80-120 km/h brak slow poprostu

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 18 mar 2019, 20:55

Potwierdzam.. profil opony ma mega znaczenie. Ja mam w swoim kombi ori opony 225/55/R16 na felgach 7,5J i muszę przyznać, że pomimo iż auto jest w miarę nowe to 180km/h to jest max w odczuciu bezpiecznej jazdy. No ale wielowahacz kocha wysokie opony bezradny_ .
Jeździłem ostatnio cooperem na felgach R18 i powiem Wam, że na autostradzie bajka. Na dziurach... sami wiecie. Ale coś kosztem czegoś

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 30 mar 2019, 16:26

Zalozylem kapcie jakies dalopy r15 205/55 i auto zrobilo sie sztywniejsze i nie plywa po drodze zato zaczelo twardo reagowac na dziury ale jest git. Dzieki wszystkim za dobre rady oklasky

Grzegorz123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 14 gru 2023, 21:15
Imię: Grzegorz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT

Re: [All AUDI] geometria kół???

Post autor: Grzegorz123 » 20 lut 2024, 19:39

Wie co to za nakrętki kontrujące śruby rzymskiej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl