[All AUDI] geometria kół???
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
Moze i tak jak mowisz jest. Tylko ze mi do sciagania wystarczy 80km/h a czasem nawet 60... i jescze jedna zec dzis zmienialem sobie sprzeglo i jest taka zecz ze z prawej strony przegubu wewnecznego nie idze zdiac z flanszy bez pomocy lomika jakby za dluga pulos.czyzby od a4??moze tu problem??
[ Dodano: 2019-03-16, 17:52 ]
A tak teraz mysle ze 25lat temu niemcy juz mieli drogi przystosowane do takich predkosci...
[ Dodano: 2019-03-16, 18:01 ]
Na pulosi byla natlejka lobro ale mocno ztarta ze nr nieszlo przeczytac ale bylo widac ze nie ori.jakis paprak mogl tam majstrowac...oj mam przygody z ta 80gdzie nie zajze tam bylo dlubane na moja niekozysc dobrze ze juz niewiele pozostalo zrobienia...
[ Dodano: 2019-03-16, 17:52 ]
A tak teraz mysle ze 25lat temu niemcy juz mieli drogi przystosowane do takich predkosci...
[ Dodano: 2019-03-16, 18:01 ]
Na pulosi byla natlejka lobro ale mocno ztarta ze nr nieszlo przeczytac ale bylo widac ze nie ori.jakis paprak mogl tam majstrowac...oj mam przygody z ta 80gdzie nie zajze tam bylo dlubane na moja niekozysc dobrze ze juz niewiele pozostalo zrobienia...
- Ven0n
- Forum Audi 80
- Posty: 266
- Rejestracja: 23 cze 2018, 12:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: ŚLUNSK
Nie przesadzajmy, to nie cinquecento. 80tka potrafi normalnie stabilnie lecieć 200km/h a z większym silnikiem nawet dużo więcej pewnie.Jarewa pisze:prędkości z rzędu 140 były zadkoscia
Sprawdzasz czy jakiś hamulec nie trzyma koła, sprawdzasz luzy na układzie kierowniczym w kolejności Końcówki>Gumy na drążkach>Magiel i wahacze. Jeśli wszystko się zgadza to jedziesz na zbieżność i geometrię do szanującej się firmy, jeśli nadal coś nie pasi to szukasz przyczyny w tylnej belce. O prawidłowym ciśnieniu we wszystkich kołach nie muszę chyba wspominać.Kostek9626 pisze:Tylko ze mi do sciagania wystarczy 80km/h
Ale proszę, nie rozprzestrzeniajcie głupot że ten samochód tak ma i ogólnie najlepiej się nim toczyć 40km/h bo jeździ gorzej niż Tico
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie w latach 90.... I nie tylko w 80 większość aut ma niestabilny tor jazdy przy balonach wystarczy podmuch wiatru czy tira na autostradzie i przy prekościach 140km/h czuje się jakby auto "pływało"Ven0n pisze:Nie przesadzajmy, to nie cinquecento. 80tka
Nie dla wyglądu potem stworzyli opony o niskich profilach. A właśnie po to by uniknąć takich sytuacji.
- Ven0n
- Forum Audi 80
- Posty: 266
- Rejestracja: 23 cze 2018, 12:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: ŚLUNSK
Ja latam na oponach 205/65/15 nabitych do 1.9bar i jakoś tego efektu nie odczułem, a mam wysoko postawiony przód(8cm) i amory olejowe. Tiry nie robią wrażenia, ale silny podmuch już
raz mnie zmusił do zwolnienia do 140km/h
Paradoksalnie w passacie b5 na sprawnym zawiasie z gazówkami strach przy 100km/h obok tira przejeżdżać.
raz mnie zmusił do zwolnienia do 140km/h
Paradoksalnie w passacie b5 na sprawnym zawiasie z gazówkami strach przy 100km/h obok tira przejeżdżać.
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
Zawias przod wszystko prucz sprezyn amorkow i magla wszycho nowe.zbieznosc i katy ustawione jak trzeba magel ok dzis zwalalem skrzynke mialem okazje sie mu przyjzec. Tylna belka tuleje nowe amorki i sprezyny sa ok.nurtuje mnie ta prawa pulos ze niemoglem zdiac przegoba z flanszy bo tak mocno zawias go dociskal a lewy odsunol sie na ponad centymetr a auto bylo na podnosniku czyli kola w dole co idzie za tym ze przegob powinien sie bardziej odsuwac od flanszy jak auto stoi na kolach to chyba to skrzynie w lewo przesuwa nie oszukujmy sie ze ta pulos caly czas napiera na zawias moze tu problem??czy raczej nie??
[ Dodano: 2019-03-16, 19:13 ]
Ta pul os tak czy siak musze zmienic ale wydac siano na opony kture moge miec ok to nie usmiecha mi sie szczeze mowiac.nadziwniejsze w tym wszystkim jest to ze auto pomiedzy 140-180 zachowuje sie lepiej niz przy 80-120 km/h brak slow poprostu
[ Dodano: 2019-03-16, 19:13 ]
Ta pul os tak czy siak musze zmienic ale wydac siano na opony kture moge miec ok to nie usmiecha mi sie szczeze mowiac.nadziwniejsze w tym wszystkim jest to ze auto pomiedzy 140-180 zachowuje sie lepiej niz przy 80-120 km/h brak slow poprostu
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Potwierdzam.. profil opony ma mega znaczenie. Ja mam w swoim kombi ori opony 225/55/R16 na felgach 7,5J i muszę przyznać, że pomimo iż auto jest w miarę nowe to 180km/h to jest max w odczuciu bezpiecznej jazdy. No ale wielowahacz kocha wysokie opony .
Jeździłem ostatnio cooperem na felgach R18 i powiem Wam, że na autostradzie bajka. Na dziurach... sami wiecie. Ale coś kosztem czegoś
Jeździłem ostatnio cooperem na felgach R18 i powiem Wam, że na autostradzie bajka. Na dziurach... sami wiecie. Ale coś kosztem czegoś
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 14 gru 2023, 21:15
- Imię: Grzegorz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
Re: [All AUDI] geometria kół???
Wie co to za nakrętki kontrujące śruby rzymskiej