Audi 80 B3 Sport Edition
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Czy ja dobrze widzę, czy środkowy tunel jest rozerwany?
Dobrze, że fotele są w bardzo dobrym stanie i nie są przetarte bo zdobycie ładnych foteli to największy problem. Ogarnij dodatkowe zegary, moim zdaniem dużo zyskuje wnętrze po ich dołożeniu
P.S. Czy w sportach nie powinna być w oryginale kierownica Audi Sport?
Dobrze, że fotele są w bardzo dobrym stanie i nie są przetarte bo zdobycie ładnych foteli to największy problem. Ogarnij dodatkowe zegary, moim zdaniem dużo zyskuje wnętrze po ich dołożeniu
P.S. Czy w sportach nie powinna być w oryginale kierownica Audi Sport?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Sam w sobie silnik zły nie jest ten AAD ale mechaniczny wtrysk to dziadostwo i tego nie zmieni nic.
Już bym tak nie demonizował silników wysokoprężnych w 80 bo są bezproblemowe i ekonomiczne i z nich wszystkich tylko AAZ ma problem z klinem na wale ale jeśli jest właściwie serwisowany to też nie sprawia kłopotów
Ciekawe czy do AAD dałoby radę przełożyć cały układ zasilania paliwem z ABK albo 2E z VW
Już bym tak nie demonizował silników wysokoprężnych w 80 bo są bezproblemowe i ekonomiczne i z nich wszystkich tylko AAZ ma problem z klinem na wale ale jeśli jest właściwie serwisowany to też nie sprawia kłopotów
Ciekawe czy do AAD dałoby radę przełożyć cały układ zasilania paliwem z ABK albo 2E z VW
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Nie nazwał bym go dziadostwem, to bardzo dobry układ wtryskowy. Wystarczy o niego dbać i serwisować jak trzeba, ale u nas fachowców od tego wtrysku jak na lekarstwo.pawelrybak15 pisze:Sam w sobie silnik zły nie jest ten AAD ale mechaniczny wtrysk to dziadostwo i tego nie zmieni nic.
Są kiepskie nie ma się co oszukiwać, słabe paskudnie pracują, mułowate. RA/SB miały problemy z głowicami. Jedyny ich plus to faktycznie są ekonomiczne.pawelrybak15 pisze:Już bym tak nie demonizował silników wysokoprężnych w 80 bo są bezproblemowe i ekonomiczne i z nich wszystkich tylko AAZ ma problem z klinem na wale ale jeśli jest właściwie serwisowany to też nie sprawia kłopotów
Oczywiście, że można. Dwa już takie robiłem.pawelrybak15 pisze:Ciekawe czy do AAD dałoby radę przełożyć cały układ zasilania paliwem z ABK albo 2E z VW
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Jest dziadostwem, niestety ale taka prawda Mechaniczny wtrysk to chory pomysł, jest to benzynowy odpowiednik pompy VP44 i jedno i drugie to zemsta Boscha
A co do silników wysokoprężnych to mimo wszystko nie nazwałbym ich kiepskimi chociaż po prawie 3 latach codziennej jazdy modzonym 1Z powrót do 1.6 Turbo D był trudny i już nie mogę się doczekać zaczęcia swapa Trzeba się rozwijać więc od tej pory koniec ze średniowieczem w postaci pośredniego wtrysku - tylko jednostki na wtrysku bezpośrednim ale bez elektroniki. W ten sposób łączę prostotę D/TD z zaletami TDI
A co do silników wysokoprężnych to mimo wszystko nie nazwałbym ich kiepskimi chociaż po prawie 3 latach codziennej jazdy modzonym 1Z powrót do 1.6 Turbo D był trudny i już nie mogę się doczekać zaczęcia swapa Trzeba się rozwijać więc od tej pory koniec ze średniowieczem w postaci pośredniego wtrysku - tylko jednostki na wtrysku bezpośrednim ale bez elektroniki. W ten sposób łączę prostotę D/TD z zaletami TDI
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: