Kostek9626 pisze:Nikt nie podpowie nic mondrego??
W sumie miałe się nie odzywac ,bo gdzie mi tam do twojego "speca " ale nie wytrzymałem...wiec ja zwykly i dociekliwy samouk , powiem tylko tyle że twierdzenie twojego "speca " który jak twierdzisz
Kostek9626 pisze: oblatany jest w VW-AUDI i ma ori WAGa ale ciezko z czasem u niego jak mu powiedzialem o tych bledach to ztwierdzil zebym se sterownik zmienil bo sie sypaly jak chlera
To kompletna bzdura ..trafić padniety sterownik w tych autach graniczy z cudem .A przeszło ich przez moje ręce dobrych kilka setek .Mam też kilkadziesiat sprawnych takich sterowników ,które zostały mi po przeróbkach na nastawnik indukcyjny ,wiec jak koniecznie chcesz się przekonać to moge ci jeden wyslać powiedzmy po kosztach wysyłki . Nie jest ci tez potrzebny zaden "cudowny kabel " bo żaden nie pokaże ci wartosci przeliczonych na stopnie celcjusza z prostergo powodu ...sterownik silnika udostępnia tylko warotsci do przeliczenia w jedynym dostępnym bloku 000 i zaden "cudowny kabel ",czy program tego ci nie pzreliczy i nie pokaże ci tego w stopniach celcjusza .Co do przyczyn problemu to się nie wypowiem ,bo ich "nie widzę i nie słyszę "...a jasnowidzem niestety nie jestem żeby stwierdzić coś na odleglosć .Choć z mojego przeszło 10 letniego doswiadczenia z tym silnikiem i kilkuset przypadków z jakimi mialem do czynienia ,to w audi 80 z tym typem nastawnika ,99.9 % problemów z szarpaniem , telepaniem czy "nie jechaniem " ,powoduje fiksujący nastawnik potencjometryczny.I na pewno to co ci się dzieje nie jest winą zadnych ustawień pocżatku wtrysku ,czy dawki ,bo te parametry ustawione nawet mocno poza zakresem ,nie powoduje takich objawów jak opisujesz.Za wyjątkiem zbyt dużej dawki paliwa ,poniżej 1 mg ,czyli w tym przypadku poniżej wartosci 005 ...ponizej tej wartosci silnik bedzie po prostu "przebierał " obrotami na biegu jałowym ,wlasnie z powodu zbyt duzej dawki