Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Co oznacza blad 00000 NIE ROZPOZNANO DTC??

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

[B4 1.9 1Z] Co oznacza blad 00000 NIE ROZPOZNANO DTC??

Post autor: Kostek9626 » 28 mar 2019, 17:38

Jak w temacie prosze o pomoc

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 mar 2019, 17:48

z tego co ja wiem to oznacza mniej więcej tyle:
00000 Nie rozpoznano żadnej usterki DTC - diagnoza własna została zakończona.
proszę http://sprawdz.auto.pl/wp-content/uploa ... ek-VAG.pdf
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 28 mar 2019, 20:38

No ale az tak??
Obrazek
Dziwna sprawa

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 mar 2019, 22:02

Skasuj i nie wnikaj.

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 29 mar 2019, 07:48

No w sumie to bym sie nie przejmowal gdyby te bledy nie generowaly sie po kazdym wlaczeniu zaplonu za kazdym razem jest ich 5
I wszystko jasne

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 29 mar 2019, 07:49

vagcom pełny czy testowy ?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 mar 2019, 10:06

Wina interfejsu... Sterownik bez błędu jest to interfejs przełamuje..

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 29 mar 2019, 14:29

To VCDSem patrzylem. I na dwoch osobnych kompach z ruznymi wersjami jest to samo
Napewno nie jedez klubowiczow posiada VCDSa do diagnozy swojego zetora.wiec jakby byla to wina interfejsu to mysle ze temat byl by juz ruszany a tak to ani na naszych klubowych forach ani na innych nie znalazlem podobnego tematu zeby wiecej niz jeden taki blad byl.dlatego tak mnie to meczy. Wiem ze te sterowniki na boschu do najtrwalszych nie naleza. I tu moje pytanie czy jest mozliwosc ze w sterowniku sa jakies bledy ale je ukrywa i pokazuje takie cuda??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 mar 2019, 15:22

Kostek9626, ale kabel ten sam a tylko oprogramowanie inne?
A coś się dzieje z autem czy tylko tak?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 29 mar 2019, 16:25

Auto bylo diagnozowane dwoma niezaleznymi kompami z osobnymi kabelkami i innymi wersiami VCDSa.auto duzo pali i szarpie silnikiem jak przyspieszam i nagle odpuszcze gaz dajmy na to przy 2000 obr na wyzszych biegach czuc takie zatelepotanie motoru i jak chamuje silnikiem np na 3biegu przy 1250obr zaczyna telepotac i przy 1000 obr przestaje a wolne obr to przeciez ok 950obr niewiem czy to wlasnie nie sterownik to powoduje wszystko bezradny_
I wszystko jasne

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 mar 2019, 16:32

Kostek9626, a to już musisz na kolegę Muniora poczekać od dobrze zna tdi. Ale podejrzewam że to nie tego wina.

A ode mnie tyle byś stosował znaki interpunkcyjne bo ni cholery nie idzie tego zrozumieć. Trzeba się dobrze starać.

ps A ty tam nie masz czasem starego boscha?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 29 mar 2019, 16:50

Noo mam wlasnie
I wszystko jasne

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 mar 2019, 16:55

No to poczytaj tematy dotyczące szarpania w boschu, bo podejrzewam że tu leży problem.

Podpowiem szukaj pod nazwą nastawnik potencjometryczny ;-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 mar 2019, 17:14

Kostek9626 pisze:To VCDSem patrzylem. I na dwoch osobnych kompach z ruznymi wersjami jest to samo
Napewno nie jedez klubowiczow posiada VCDSa do diagnozy swojego zetora.wiec jakby byla to wina interfejsu to mysle ze temat byl by juz ruszany
Bo to nie dzieje się nagminnie po prostu interfejsy lubią siadać lub mieć złe chipy... Źle odczytuje i pokazuje bzdury przerabiam to często nie pisze bo wiem co znaczy....

00000 - w pamieci nie ma żadnych kodów - to nie jest wina ECU a wina programu i interfejsu.

A że masz przetłumaczonego modyfikowanego vag wiec nie oczekuj ze będzie jak w orginalnym błędy czasem wychodzą.

Awatar użytkownika
Kostek9626
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Kostek9626 » 29 mar 2019, 17:25

Ten nastawnik tez meczy moja dusze.ale. mam 3-4 letni nastawnik kupiony w aso.zagladalem pod ta pokrywke nastawnika a tam niebylo nawet sladu opilkow.tak wiec niebardzo wieze ze to nastawnik pozatym bledy w kture generuje ecu niesa zpowodowane nastawnikiem.i powiem szczeze ze poczytalem o szarpaniu i niedoczytalem sie tematu zeby nastawnik szarpal jak ktos chamuje silnikiem.zwykle szarpie nastawnik przy przyspieszaniu badz wolnych obrotach.a tu oprucz telepotania jak chamuje silnikiem niemam sie do czego przyczepic do mojego zetora.taki to mam wlasnie niebywaly problem zly_
Kolego Jarewa mysle ze kazdy co ma VCDSa by mial taki problem skoro diagnozowalem dwoma niezaleznymi kompami. A jak np odepne wtrysk sterujacy to swieci sie kontrolka i widze blad czujnika skoku iglicy normalnie...dziwna to ta moja sprawa
Dodam jeszcze ze owe interfejsy pracuja w niezaleznych warsztatach i diagnozuja dziesiatki aut tygodniowo nie od dzis i watpie zeby byly uszkodzone. a jezeli bylo by to normalne to kazdy z zetorem na boschu podlaczajacy sie VCDSem mial by wlasnie takie bledy.mysle ze to oczywiste.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2019, 18:03 przez Kostek9626, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga