[B4 1.9 1Z] Co oznacza blad 00000 NIE ROZPOZNANO DTC??
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
[B4 1.9 1Z] Co oznacza blad 00000 NIE ROZPOZNANO DTC??
Jak w temacie prosze o pomoc
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
z tego co ja wiem to oznacza mniej więcej tyle:
00000 Nie rozpoznano żadnej usterki DTC - diagnoza własna została zakończona.
proszę http://sprawdz.auto.pl/wp-content/uploa ... ek-VAG.pdf
00000 Nie rozpoznano żadnej usterki DTC - diagnoza własna została zakończona.
proszę http://sprawdz.auto.pl/wp-content/uploa ... ek-VAG.pdf
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
To VCDSem patrzylem. I na dwoch osobnych kompach z ruznymi wersjami jest to samo
Napewno nie jedez klubowiczow posiada VCDSa do diagnozy swojego zetora.wiec jakby byla to wina interfejsu to mysle ze temat byl by juz ruszany a tak to ani na naszych klubowych forach ani na innych nie znalazlem podobnego tematu zeby wiecej niz jeden taki blad byl.dlatego tak mnie to meczy. Wiem ze te sterowniki na boschu do najtrwalszych nie naleza. I tu moje pytanie czy jest mozliwosc ze w sterowniku sa jakies bledy ale je ukrywa i pokazuje takie cuda??
Napewno nie jedez klubowiczow posiada VCDSa do diagnozy swojego zetora.wiec jakby byla to wina interfejsu to mysle ze temat byl by juz ruszany a tak to ani na naszych klubowych forach ani na innych nie znalazlem podobnego tematu zeby wiecej niz jeden taki blad byl.dlatego tak mnie to meczy. Wiem ze te sterowniki na boschu do najtrwalszych nie naleza. I tu moje pytanie czy jest mozliwosc ze w sterowniku sa jakies bledy ale je ukrywa i pokazuje takie cuda??
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
Auto bylo diagnozowane dwoma niezaleznymi kompami z osobnymi kabelkami i innymi wersiami VCDSa.auto duzo pali i szarpie silnikiem jak przyspieszam i nagle odpuszcze gaz dajmy na to przy 2000 obr na wyzszych biegach czuc takie zatelepotanie motoru i jak chamuje silnikiem np na 3biegu przy 1250obr zaczyna telepotac i przy 1000 obr przestaje a wolne obr to przeciez ok 950obr niewiem czy to wlasnie nie sterownik to powoduje wszystko
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Bo to nie dzieje się nagminnie po prostu interfejsy lubią siadać lub mieć złe chipy... Źle odczytuje i pokazuje bzdury przerabiam to często nie pisze bo wiem co znaczy....Kostek9626 pisze:To VCDSem patrzylem. I na dwoch osobnych kompach z ruznymi wersjami jest to samo
Napewno nie jedez klubowiczow posiada VCDSa do diagnozy swojego zetora.wiec jakby byla to wina interfejsu to mysle ze temat byl by juz ruszany
00000 - w pamieci nie ma żadnych kodów - to nie jest wina ECU a wina programu i interfejsu.
A że masz przetłumaczonego modyfikowanego vag wiec nie oczekuj ze będzie jak w orginalnym błędy czasem wychodzą.
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
Ten nastawnik tez meczy moja dusze.ale. mam 3-4 letni nastawnik kupiony w aso.zagladalem pod ta pokrywke nastawnika a tam niebylo nawet sladu opilkow.tak wiec niebardzo wieze ze to nastawnik pozatym bledy w kture generuje ecu niesa zpowodowane nastawnikiem.i powiem szczeze ze poczytalem o szarpaniu i niedoczytalem sie tematu zeby nastawnik szarpal jak ktos chamuje silnikiem.zwykle szarpie nastawnik przy przyspieszaniu badz wolnych obrotach.a tu oprucz telepotania jak chamuje silnikiem niemam sie do czego przyczepic do mojego zetora.taki to mam wlasnie niebywaly problem
Kolego Jarewa mysle ze kazdy co ma VCDSa by mial taki problem skoro diagnozowalem dwoma niezaleznymi kompami. A jak np odepne wtrysk sterujacy to swieci sie kontrolka i widze blad czujnika skoku iglicy normalnie...dziwna to ta moja sprawa
Dodam jeszcze ze owe interfejsy pracuja w niezaleznych warsztatach i diagnozuja dziesiatki aut tygodniowo nie od dzis i watpie zeby byly uszkodzone. a jezeli bylo by to normalne to kazdy z zetorem na boschu podlaczajacy sie VCDSem mial by wlasnie takie bledy.mysle ze to oczywiste.
Kolego Jarewa mysle ze kazdy co ma VCDSa by mial taki problem skoro diagnozowalem dwoma niezaleznymi kompami. A jak np odepne wtrysk sterujacy to swieci sie kontrolka i widze blad czujnika skoku iglicy normalnie...dziwna to ta moja sprawa
Dodam jeszcze ze owe interfejsy pracuja w niezaleznych warsztatach i diagnozuja dziesiatki aut tygodniowo nie od dzis i watpie zeby byly uszkodzone. a jezeli bylo by to normalne to kazdy z zetorem na boschu podlaczajacy sie VCDSem mial by wlasnie takie bledy.mysle ze to oczywiste.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2019, 18:03 przez Kostek9626, łącznie zmieniany 1 raz.