[Cabrio 2.6 ABC]Wysokie obroty/falowanie obrotów
[Cabrio 2.6 ABC]Wysokie obroty/falowanie obrotów
Witam mam w audi problem z podwyższonymi obrotami.Czasami po odpaleniu obroty wskakują na 1200 lub falują od 1000 do 1200 i nawet po nagrzaniu silnika takie pozostają.Nie dzieje się tak ciągle zależy od dnia jednego jest dobrze około 700 a na następny zaczyna wariować.Wymieniłem rozrząd(już miał swój wiek) ale nic nie dało.Wyczyściłem silniczek krokowy też bez rezultatów próbowałem go odpinać kiedy obroty są wysokie i jak były normalne ale zero jakiejkolwiek reakcji.Wie ktoś czy to może być spowodowane?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Bo to jest prawdziwy silniczek krokowy z konstrukcji i nie cofa go sprężyna do pozycji wyjściowej tak jak oczekiwałeś.LIPTTON pisze:próbowałem go odpinać kiedy obroty są wysokie i jak były normalne ale zero jakiejkolwiek reakcji
A tak zobacz czy przepustnica II przelotu się domyka, nawet możesz wsadzić w nią jakiś worek foliowy na próbę aby ją uszczelniło (tylko wtedy nie dodawaj gazu aby nie poleciała do silnika). Mała przepustnica raczej powinna się domykać jak faluje bo pewnie łapie cut-off (sterownik odcina paliwo bo masz wysokie obroty + puszczony gaz i myśli że hamujesz silnikiem).
Kolejna sprawa to może być lewe powietrze przez jakiś nieszczelny wąż albo nieszczelny kolektor ssący.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Przepraszam zaten brak kultury z moje strony . Już się przywitałem .
[ Dodano: 2019-04-12, 15:52 ]
Witam było trochę spokoju i znów zaczęło się swirowanie z obrotami wymieniłem silniczek krokowy ale efekt żaden raz jest dobrze a raz obroty swiruja. Ma ktoś jakiś pomysł bo już mnie to zaczyna irytować
[ Dodano: 2019-04-12, 15:52 ]
Witam było trochę spokoju i znów zaczęło się swirowanie z obrotami wymieniłem silniczek krokowy ale efekt żaden raz jest dobrze a raz obroty swiruja. Ma ktoś jakiś pomysł bo już mnie to zaczyna irytować
Kolektor ssący jest cały. Dololt zresztą też. Pozatym gdyby to było lewe powietrze nie działo by się tak cały czas?dodam jeszcze że kiedy obroty są podwyższone słychać szum podobny jak przy ssaniu.
[ Dodano: 2019-04-12, 16:15 ]
Ostatnio jak tak szalała wyciągłem silniczek przeczyscilem go i gniazdo w które wchodzi też i był tydzień spokoju dzisiaj też tam zrobiłem ale nic nie dało.
[ Dodano: 2019-04-12, 16:15 ]
Ostatnio jak tak szalała wyciągłem silniczek przeczyscilem go i gniazdo w które wchodzi też i był tydzień spokoju dzisiaj też tam zrobiłem ale nic nie dało.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
węże pod opaskami potrafią się rozszczelniać na podciśnieniu, na wyłączonym silniku może nic nie być widać. Weź plaka, pryskaj po opaskach i łączeniach po kolei, i obserwuj, czy w którymś momencie silnik nie zaczyna inaczej pracować.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Zrobiłem trochę inaczej zdjalem plastik którym idzie powietrze z filtra i na odpalonym silniku zatkalem palcem dziurę która idzie powietrze do krokowca i obroty wtedy spadły na 700 tak jak powinno być. Po chwili obroty trochę spadły tak do 1000 i jak zatkalem jeszcze raz to silnik zgasł.żyli krokowiec nie zamyka na pewno ani stary ani nowy tylko dlaczego?
[ Dodano: 2019-04-12, 17:56 ]
I koniec sprawdzania bo magicznie się uspokoiła
[ Dodano: 2019-04-12, 17:56 ]
I koniec sprawdzania bo magicznie się uspokoiła
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga