Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio 2.6 ABC]Wysokie obroty/falowanie obrotów

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
LIPTTON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2019, 16:05

[Cabrio 2.6 ABC]Wysokie obroty/falowanie obrotów

Post autor: LIPTTON » 29 sty 2019, 21:34

Witam mam w audi problem z podwyższonymi obrotami.Czasami po odpaleniu obroty wskakują na 1200 lub falują od 1000 do 1200 i nawet po nagrzaniu silnika takie pozostają.Nie dzieje się tak ciągle zależy od dnia jednego jest dobrze około 700 a na następny zaczyna wariować.Wymieniłem rozrząd(już miał swój wiek) ale nic nie dało.Wyczyściłem silniczek krokowy też bez rezultatów próbowałem go odpinać kiedy obroty są wysokie i jak były normalne ale zero jakiejkolwiek reakcji.Wie ktoś czy to może być spowodowane?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4639
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 sty 2019, 22:05

LIPTTON pisze:próbowałem go odpinać kiedy obroty są wysokie i jak były normalne ale zero jakiejkolwiek reakcji
Bo to jest prawdziwy silniczek krokowy z konstrukcji i nie cofa go sprężyna do pozycji wyjściowej tak jak oczekiwałeś.

A tak zobacz czy przepustnica II przelotu się domyka, nawet możesz wsadzić w nią jakiś worek foliowy na próbę aby ją uszczelniło (tylko wtedy nie dodawaj gazu aby nie poleciała do silnika). Mała przepustnica raczej powinna się domykać jak faluje bo pewnie łapie cut-off (sterownik odcina paliwo bo masz wysokie obroty + puszczony gaz i myśli że hamujesz silnikiem).

Kolejna sprawa to może być lewe powietrze przez jakiś nieszczelny wąż albo nieszczelny kolektor ssący.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 sty 2019, 00:46

LIPTTON, _powitania

LIPTTON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2019, 16:05

Post autor: LIPTTON » 12 kwie 2019, 15:52

Przepraszam zaten brak kultury z moje strony :-). Już się przywitałem okok.

[ Dodano: 2019-04-12, 15:52 ]
Witam było trochę spokoju i znów zaczęło się swirowanie z obrotami wymieniłem silniczek krokowy ale efekt żaden raz jest dobrze a raz obroty swiruja. Ma ktoś jakiś pomysł bo już mnie to zaczyna irytować :-D :-D

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 kwie 2019, 16:03

szukaj dziury w dolocie, a jeśli to nie, to szukaj problemu z kolektorem ssącym plastikowym.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

LIPTTON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2019, 16:05

Post autor: LIPTTON » 12 kwie 2019, 16:15

Kolektor ssący jest cały. Dololt zresztą też. Pozatym gdyby to było lewe powietrze nie działo by się tak cały czas?dodam jeszcze że kiedy obroty są podwyższone słychać szum podobny jak przy ssaniu.

[ Dodano: 2019-04-12, 16:15 ]
Ostatnio jak tak szalała wyciągłem silniczek przeczyscilem go i gniazdo w które wchodzi też i był tydzień spokoju dzisiaj też tam zrobiłem ale nic nie dało.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 kwie 2019, 16:24

węże pod opaskami potrafią się rozszczelniać na podciśnieniu, na wyłączonym silniku może nic nie być widać. Weź plaka, pryskaj po opaskach i łączeniach po kolei, i obserwuj, czy w którymś momencie silnik nie zaczyna inaczej pracować.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

LIPTTON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2019, 16:05

Post autor: LIPTTON » 12 kwie 2019, 17:56

Zrobiłem trochę inaczej zdjalem plastik którym idzie powietrze z filtra i na odpalonym silniku zatkalem palcem dziurę która idzie powietrze do krokowca i obroty wtedy spadły na 700 tak jak powinno być. Po chwili obroty trochę spadły tak do 1000 i jak zatkalem jeszcze raz to silnik zgasł.żyli krokowiec nie zamyka na pewno ani stary ani nowy tylko dlaczego?

[ Dodano: 2019-04-12, 17:56 ]
I koniec sprawdzania bo magicznie się uspokoiła zly_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga