[B4 2.3 NG] Kto wymieniał u siebie koło zamachowe ?
[B4 2.3 NG] Kto wymieniał u siebie koło zamachowe ?
Jak w temacie , u mnie zeby na rozrusznik poszły.. I kupiłem po numerach drugi zamach i straszą mnie wszyscy że trzeba teraz cały wał wywazac do tego zamachu bo w pieciocylindrowkach każdy zamach jest wyważanie pod konkretny wał, a napewno ludzie wymieniają same zamachy więc pytanie do was czy ktoś wymienił sobie zamach kiedyś i np. Odczuł jakieś wibracje silnika ?jakieś problemy albo różnice w pracy silnika ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Może jakby to był silnik o wyczynowych osiągach i użytkowany tylko do rajdów to może miałoby znaczenie. W polsce nikt tym się nie przejmuje, nawet większość firm, która robi kapitalne remonty silników.
Ludzie którzy budują jakieś mega projekty to czasem wysyłają do wyważenia wał razem z kołem pasowym, zamachowych i nie wiem czy też nie z korbowodami.Jarewa pisze: Jak zyje pierwszy raz to słysze..
przekładałem zamach z silnika do silnika, pasowałem zamach z manuala pod silnik z automatu, i nic sie nie dzieje, zamach jest wyważony w tym silniku na zero. Bez obaw możesz przełożyć, to seria a nie wyczynowy motor, ja mam troche podniesioną moc ( forum audi na FB, czerwona audi 90 2,3) i nie ma z niczym problemu, łącznie z tym że ostatnio przekladałem 2,3 i jest spięte w budzie coupe ze skrzynią biegów pochodzącą z 1.8T a4b5. Więc po części bym ludzi nie słuchał, ponieważ dużo osób które nie widziało R5 na oczy ma najwiecej do powiedzenia w kwesti, mocowej, jak i samej budowy silnika. który osobiście sprawdziłem i po modyfikacjach, niestety 1.8T wypada bardzo słabo