Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Kto wymieniał u siebie koło zamachowe ?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
hatsan89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 15 kwie 2017, 17:49

[B4 2.3 NG] Kto wymieniał u siebie koło zamachowe ?

Post autor: hatsan89 » 27 kwie 2019, 14:10

Jak w temacie , u mnie zeby na rozrusznik poszły.. I kupiłem po numerach drugi zamach i straszą mnie wszyscy że trzeba teraz cały wał wywazac do tego zamachu bo w pieciocylindrowkach każdy zamach jest wyważanie pod konkretny wał, a napewno ludzie wymieniają same zamachy więc pytanie do was czy ktoś wymienił sobie zamach kiedyś i np. Odczuł jakieś wibracje silnika ?jakieś problemy albo różnice w pracy silnika ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 kwie 2019, 16:10

To wymień sam wieniec i po stachu...

Jak zyje pierwszy raz to słysze..

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4630
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 kwie 2019, 16:27

Może jakby to był silnik o wyczynowych osiągach i użytkowany tylko do rajdów to może miałoby znaczenie. W polsce nikt tym się nie przejmuje, nawet większość firm, która robi kapitalne remonty silników.
Jarewa pisze: Jak zyje pierwszy raz to słysze..
Ludzie którzy budują jakieś mega projekty to czasem wysyłają do wyważenia wał razem z kołem pasowym, zamachowych i nie wiem czy też nie z korbowodami.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

kamil199x
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 15 mar 2016, 19:45
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: kamil199x » 30 kwie 2019, 06:20

przekładałem zamach z silnika do silnika, pasowałem zamach z manuala pod silnik z automatu, i nic sie nie dzieje, zamach jest wyważony w tym silniku na zero. Bez obaw możesz przełożyć, to seria a nie wyczynowy motor, ja mam troche podniesioną moc ( forum audi na FB, czerwona audi 90 2,3) i nie ma z niczym problemu, łącznie z tym że ostatnio przekladałem 2,3 i jest spięte w budzie coupe ze skrzynią biegów pochodzącą z 1.8T a4b5. Więc po części bym ludzi nie słuchał, ponieważ dużo osób które nie widziało R5 na oczy ma najwiecej do powiedzenia w kwesti, mocowej, jak i samej budowy silnika. :-) który osobiście sprawdziłem i po modyfikacjach, niestety 1.8T wypada bardzo słabo bezradny_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga