[B2 KV] Problem z temperaturą silnika.
[B2 KV] Problem z temperaturą silnika.
Mam problem z temp cieczy na zegarach jak się nagrzeje mam ponad 100 stopni a jak jadę szybciej to nawet pod 110 podchodzi, wentylator co chwilę włącza się na kilka sekund i się wyłącza . Wcześniej wszystko było OK auto trzymało temp troszkę ponad 90 stopni na wskaźniku wentylator też włączał się co chwile i wyłączał , miałem robiony silnik i od remontu tak się zaczęło dziać przy okazji też założyłem nową chłodnicę, wymieniłem też czujnik od temp na króćcu , ale bez rezultatu dziwne bo po mimo wskazania ponad 100 stopni płyn się nie gotuje. Ostatnio wymieniłem termostat i nic sie nie zmieniło temp trzyma ponad 100 stopni na zegarze , ale co mnie zdziwiło termostat jest na 87 stopni wiec jeśli jest dobry to przy temp 90 stopni wąż powinien się robić gorący a u mnie wąż robi się gorący jak temp na zegarze przekroczy 100 stopni , czy jest możliwe żeby stało się coś z zegarem , z elektryką i temp płynu jest OK a zegar przekłamuje o 10-15 stopni na + ? Dodam że wentylator włącza się jak temp przekroczy 100 stopni a wcześniej włączał się po przekroczeniu 90 .
Ostatnio zmieniony 13 cze 2019, 14:40 przez ogród-lca, łącznie zmieniany 1 raz.
To może inaczej jeśli nie czujnik to co ??, bo tak możemy gdybać że nowy też może by wadliwy więc trzeba kupić kolejnych 5 i wymieniać aż będzie dobry, ja bym bardziej skłaniał się ku wskaźnikom , w liczniku jest taki regulator napiecia może to on ?.
Sprawdziłem termometrem laserowym temperaturę krócca przy głowicy gdzie są czujniki temp i temp krócca na pracującym silniku wynosiła 83 stopnie a zegar w liczniku pokazywał 100 stopni.
Sprawdziłem termometrem laserowym temperaturę krócca przy głowicy gdzie są czujniki temp i temp krócca na pracującym silniku wynosiła 83 stopnie a zegar w liczniku pokazywał 100 stopni.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
ogród-lca, stabilizator możesz sprawdzić - ma mieć 10V na wyjściu. Ale ręczej to raczej nie to, gdyż najczęściej wówczas zaniża a nie zawyża no i do tego są problemy ze wskaźnikiem paliwa . Aczkolwiek nie zaszkodzi, i sprawdzić. Czujnik też można by sprawdzić tylko nie wiem czy znajdą się parametry porównawcze.
A temat miliony jest na forum bo ten problem tyczy się wszystkich 80 a nie tylko twojej.
A temat miliony jest na forum bo ten problem tyczy się wszystkich 80 a nie tylko twojej.