
Cala instalacja jest firmy BRC ale zmieniony zostal reduktor na Lovato....
Bardzo prosze o pomoc
Przykro mi ale instalki pierwszej generacji bez analizatora nie ustawisz dokładnie. No chyba że fuksem. A na oko to chłop w szpitalu....mrx1983 pisze:Czy ktos z Was nie zna jakiejs stronki badz wie jak wyregulowac instalacje lpg pierwszej generacji bez uzycia analizatora spalin tak na oko![]()
Cala instalacja jest firmy BRC ale zmieniony zostal reduktor na Lovato....
Bardzo prosze o pomoc
dzieki za odpowiedz, nie rozumiem punktu 3 i 4 moge prosic troszke tak na chlopski rozummarko pisze:Wszystkie regulacje robi się na nagrzanym silniku do 90*
1.Odkręć register na rurze na maksa
2. Plastikową śrubą na parowniku ustawisz wolne obroty , wkręcając zmniejszasz dawkę gazu , wykręcając zwiększasz dawkę gazu . Ustaw na maksymalne wolne obroty i powoli wkręcaj tą srubkę aż obroty powoli zaczną spadać . Jest to ustawienie na lekko zubożoną mieszankę
3. Ustaw stabilne 3000 obrotów i przykręcaj register do momentu , aż obroty zaczną spadać , cofnij pół obrotu ( register decyduje o wielkości spożycia i składzie mieszanki )
Pozostaje test drogowy jeżeja za słabo się wkręca to trzeba troche odkręcić register metodą prób i błędów
4. Jeżeli masz bajpas ( mosiężna srubka przy elektrozaworze od góry ) to trzeba przy max wkręconej zubożyć mieszankę plastikową srubką w parowniku wkręcając ją , aż obroty zejdą do ok 500 i następnie wykręcać bajpas do uzyskania 900 obrotów .
Jeżeli sam to przećwiczysz to później żaden gazownik nie będzie Ci łaski robił , że weźmie pieniądze za spitolone ustawienia .