Witam, mógłby ktoś zerknąć na logi, które zamieszczam ? Z góry dzięki i pozdrawiam, logi:
http://vaglogger.apphb.com/log/5d2a4898dfa510512cae11a8
http://vaglogger.apphb.com/log/5d2a48aedfa510512cae11a9
http://vaglogger.apphb.com/log/5d2a48b1dfa510512cae11aa
http://vaglogger.apphb.com/log/5d2a48b3dfa510512cae11ab
http://vaglogger.apphb.com/log/5d2a48b4dfa510512cae11ac
http://vaglogger.apphb.com/log/5d2a48b6dfa510512cae11ad
http://vaglogger.apphb.com/log/5d2a48b8dfa510512cae11ae
http://vaglogger.apphb.com/log/5d2a48b8dfa510512cae11af
[1.9 1Z] Logi, odczyt i pomoc
- stachu2011
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 sty 2013, 19:26
- Lokalizacja: lubelskie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- stachu2011
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 sty 2013, 19:26
- Lokalizacja: lubelskie
- stachu2011
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 sty 2013, 19:26
- Lokalizacja: lubelskie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak jak ci pisałem na PW ....przyczyną jest albo problem z luzem małego koła rozrzadu na wale ,albo coś z pompą wtryskową .Bo zasadniczo tylko te dwie rzeczy wpływają na przestawianie początku wtrysku .Pod warunkiem oczywiscie że tak jak pisze PieterB, ustawiałeś początek wtrysku w trybie Basic seting.Zwykle przy problemach z luzem na dolnym kole na wale ,początek wtrysku się opużnia i są problemy z odpalaniemstachu2011 pisze:Z kątem wtrysku jest taki problem że po ustawieniu go jak ma być i ponownym odpaleniu jest już inny
- stachu2011
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 sty 2013, 19:26
- Lokalizacja: lubelskie
Silnik jest po remoncie więc wszystkie części są nowe lub sprawdzone używane (koło jest używane ale z silnika który pracował normalnie), silnik odpala i pracuje bardzo dobrze tylko jest odzcuwalny muł podczas przyspieszania, tak jakby musiał się zastanowić zanim przyspieszy ale jak złapie idzie aż miło bo musiałem wymienić wtryski więc założyłem od afn-a
Edit:
Po wymianie dołu pompy ( nastawnik został ) wszystkie problemy znikły, silnik normalnie zaczął reagować na regulację kąta wtrysku i dawki. Także temat do zamknięcia, dzięki i pozdrawiam
Edit:
Po wymianie dołu pompy ( nastawnik został ) wszystkie problemy znikły, silnik normalnie zaczął reagować na regulację kąta wtrysku i dawki. Także temat do zamknięcia, dzięki i pozdrawiam