Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 1Z] Logi, odczyt i pomoc

ODPOWIEDZ

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 lip 2019, 00:09

Kąt wtrysku zbyt wczesny
Przepływomierz do przemycia , bo trochę za szybko tnie masę powietrza
Doładowanie ok.

Awatar użytkownika
stachu2011
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 27 sty 2013, 19:26
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: stachu2011 » 14 lip 2019, 05:19

Z kątem wtrysku jest taki problem że po ustawieniu go jak ma być i ponownym odpaleniu jest już inny
Było:
Audi 80 B4 2.0E '92
Audi 80 B4 1.9 TDI '94 [*]
Jest:
Audi 80 B4 2.3 E QUATTRO '92
Audi 80 B4 1.9 TDI Avant '95

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 lip 2019, 08:15

stachu2011, a w BS ustawiałeś?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
stachu2011
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 27 sty 2013, 19:26
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: stachu2011 » 14 lip 2019, 08:44

PieterB, tak ustawiony, dodam że EGR jest zaślepiony
Było:
Audi 80 B4 2.0E '92
Audi 80 B4 1.9 TDI '94 [*]
Jest:
Audi 80 B4 2.3 E QUATTRO '92
Audi 80 B4 1.9 TDI Avant '95

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 lip 2019, 12:56

A masz bicie na kole pasowym wału :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 lip 2019, 18:18

stachu2011 pisze:Z kątem wtrysku jest taki problem że po ustawieniu go jak ma być i ponownym odpaleniu jest już inny
Tak jak ci pisałem na PW ....przyczyną jest albo problem z luzem małego koła rozrzadu na wale ,albo coś z pompą wtryskową .Bo zasadniczo tylko te dwie rzeczy wpływają na przestawianie początku wtrysku .Pod warunkiem oczywiscie że tak jak pisze PieterB, ustawiałeś początek wtrysku w trybie Basic seting.Zwykle przy problemach z luzem na dolnym kole na wale ,początek wtrysku się opużnia i są problemy z odpalaniem
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
stachu2011
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 27 sty 2013, 19:26
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: stachu2011 » 15 lip 2019, 01:48

Silnik jest po remoncie więc wszystkie części są nowe lub sprawdzone używane (koło jest używane ale z silnika który pracował normalnie), silnik odpala i pracuje bardzo dobrze tylko jest odzcuwalny muł podczas przyspieszania, tak jakby musiał się zastanowić zanim przyspieszy ale jak złapie idzie aż miło bo musiałem wymienić wtryski więc założyłem od afn-a

Edit:
Po wymianie dołu pompy ( nastawnik został ) wszystkie problemy znikły, silnik normalnie zaczął reagować na regulację kąta wtrysku i dawki. Także temat do zamknięcia, dzięki i pozdrawiam ;)
Było:
Audi 80 B4 2.0E '92
Audi 80 B4 1.9 TDI '94 [*]
Jest:
Audi 80 B4 2.3 E QUATTRO '92
Audi 80 B4 1.9 TDI Avant '95

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga