Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Podlaczenie , schemat czujnika krokowego lpg za

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
BLUE 80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Krzywiń

[B4 2.0 ABT] Podlaczenie , schemat czujnika krokowego lpg za

Post autor: BLUE 80B4 » 14 lip 2019, 03:16

Witam jak podlaczyc silniczek krokowy do lpg zamiast sróby regulacyjnej tak by sb komputer sam dawkowal gaz zzytujac z sondy Lambda wiem ze tam trzeba sie podpiac ale ktore kable i gdzie z czym . czy ktos posiada moze schemat jakbtakie cos zrobic samemu czy moze lepiej powierzyc to gazownikowi?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 lip 2019, 08:18

BLUE 80B4, schematów na internecie jest cała masa ;-) do każdej chyba popularnej instalki, a Ty nawet nie raczyłeś napisać co to jest za instalacja więc kto może to wiedzieć bezradny_
Jeszcze pytanie czy w ogóle jest taka możliwość.
WRC is for boys.
Group B was for men.

BLUE 80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Krzywiń

Post autor: BLUE 80B4 » 14 lip 2019, 14:37

chodzi mi o instalacje do gazu stag 200 na centralce (przelacznik gazu ) przegladalem rozne shematy ale nieogarniam ich bo nie jestem elekteykiem dlatego tu pisze

[ Dodano: 2019-07-14, 14:37 ]
i tak mozna takie cos zalozyc gdyz gazownik mi to sam osobiscie mowil dlatego sie pytam ,bo moze ktos rezal samemu takie cus a tez bym chcial bo podjechac potem by wyregulowac to nie problem bo wiadomo ze po takim zabiegu trzeba to zrobic

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 lip 2019, 16:32

Przeciesz stag 200 to sekwencja, nie przerobisz 4gen. na druga.

W ogóle dziwne ze ktoś przerobił 4gen. na 1gen.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 lip 2019, 17:55

No do stag'a 200 to raczej będzie ciężko ;-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

BLUE 80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Krzywiń

Post autor: BLUE 80B4 » 15 lip 2019, 02:22

chodzi mi do drugiej generacji nie do sekwencji moj blad wiem jedynie ze na zentralce pisze Stag2-W

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 lip 2019, 05:40

No to sie zdecyduj czy masz stag200 czy stag2-w. Ale nawet jak masz stag2-w nie ma takiej możliwości bo to sterownik do 1gen.. Musiał byś dołożyć stag2-L.

BLUE 80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Krzywiń

Post autor: BLUE 80B4 » 15 lip 2019, 13:22

mam ten stag 2-w a duzo jest roboty jak bym chcial przejsc na stag2-l

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 lip 2019, 16:11

Praktycznie cała instalacja w komorze silnika od nowa...

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4657
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 lip 2019, 16:39

Stag 2l to tylko przystawka więc nic nie trzeba będzie wyrzucać tylko wpiąć zasilanie z elektrozaworu lpg podpiąć TPS, sondę, krokowca i masę. Zresztą szkoda nawet zachodu do wstawiania staga 2l bo to tylko taka imitacja 2 generacji. Już lepiej Staga XL będzie chodzić też z przełącznikiem 2W ale można ustawiać przez komputer.

Do tego trzeba mieć sprawną sondę lambda oraz ogarniać ustawianie, bo większość gazowników jak widzi 2 generacje do z miejsca przerabia na I generacje.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga