[B4 ABT]+LPG ciężko pali rano :(
Danek, możliwe,ale widzę,że w filtrze przed pompką utrzymuje się spora ilość paliwa i chyba powinna szybko dotrzeć do gaźnika, mylę się ??
Sytuacja wygląda tak,że kręcę 5razy, za siódmym złapie,ale zgaśnie,za ósmym to samo,a za dziewiątym razem powiedzmy ,że już gada,ale nieśmiało i zanim ustatkują się obroty to chwilę musi się potelepać. Gazu dodać nie mogę bo go od razu zdławi, dopiero jak chwilę tak pochodzi to mogę mu przygazować,ale ostrożnie żeby go nie zdławić.
Od dłuższego czasu muszę jeździć z wyciągniętym o jeden ząbek ssaniem zarówno na gazie jak i na benzynie,żeby wolne obroty były ok.
Podjechałem jakiś czas temu do gazownika i nie umiał mi ustawić wolnych obrotów, powiedział,że trzeba gaźnik ustawić najpierw, podjechałem do innego speca i powiedział,że gaźnik jest ok, trochę mi wyregulował linkę ssania i na początku wydawało się ok,ale dlatego ,że był ciepły.
Efekt jest taki,że jeżdzę na minimalnym ssaniu, wtedy na gazie chodzi idealnie.
Czyżby wyciąganie i regulacja gaźnika mnie czeka ???
Sytuacja wygląda tak,że kręcę 5razy, za siódmym złapie,ale zgaśnie,za ósmym to samo,a za dziewiątym razem powiedzmy ,że już gada,ale nieśmiało i zanim ustatkują się obroty to chwilę musi się potelepać. Gazu dodać nie mogę bo go od razu zdławi, dopiero jak chwilę tak pochodzi to mogę mu przygazować,ale ostrożnie żeby go nie zdławić.
Od dłuższego czasu muszę jeździć z wyciągniętym o jeden ząbek ssaniem zarówno na gazie jak i na benzynie,żeby wolne obroty były ok.
Podjechałem jakiś czas temu do gazownika i nie umiał mi ustawić wolnych obrotów, powiedział,że trzeba gaźnik ustawić najpierw, podjechałem do innego speca i powiedział,że gaźnik jest ok, trochę mi wyregulował linkę ssania i na początku wydawało się ok,ale dlatego ,że był ciepły.
Efekt jest taki,że jeżdzę na minimalnym ssaniu, wtedy na gazie chodzi idealnie.
Czyżby wyciąganie i regulacja gaźnika mnie czeka ???
Ogolnie się zdenerwowałem po wymianie filtra byl spokoj jakies 3 tygodnie :-x ... i znow to samo! mam wiec pytanie
1. Jak dostac sie do pompy paliwa w ABT
2. (do Danka) czy pompa w monowtryskach ma zawor powrotny? jezeli tak to czy wymiana tego zaworka wiaze sie z wymina pompy?
3. Jaka pompe radzicie kupic uzywke czy nowa dodam ze z kasa cienko ostatnio stoje:-)
Dzięki z góry za odpowiedz!
1. Jak dostac sie do pompy paliwa w ABT
2. (do Danka) czy pompa w monowtryskach ma zawor powrotny? jezeli tak to czy wymiana tego zaworka wiaze sie z wymina pompy?
3. Jaka pompe radzicie kupic uzywke czy nowa dodam ze z kasa cienko ostatnio stoje:-)
Dzięki z góry za odpowiedz!
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Szczerze to nie wiem na 100% bo na szczęście nie miałem konieczności dobierania się do niej. Jednak logicznie rzecz biorąc to powinien być, bo co miałoby utrzymywać paliwko w układzie. Myślę, że wszystko jest zabudowane w mechanice pompy. Ja bym poszukał nowej jakiejś dobrej firmy. Z używkami bywa różnie, pół biedy jak można zwrócić ale nie zawsze jest to możliwe.dzanks pisze:2. (do Danka) czy pompa w monowtryskach ma zawor powrotny?
Witam, ostatnimi czasy miewam podobną przypadłość.
Wczoraj jednak przed zgaszeniem silnika, przełączyłem go na BP i pozwoliłem popracować tak jakieś pół minuty na wolnych obrotach. Dzisiaj rano (o dziwo przy 12 stopniach mrozu) zapalił o wiele szybciej niż dotychczas (czyli za drugim a nie za piątym razem).
Proszę o korektę jeśli się mylę.
Pozdrawiam.
Wczoraj jednak przed zgaszeniem silnika, przełączyłem go na BP i pozwoliłem popracować tak jakieś pół minuty na wolnych obrotach. Dzisiaj rano (o dziwo przy 12 stopniach mrozu) zapalił o wiele szybciej niż dotychczas (czyli za drugim a nie za piątym razem).
Proszę o korektę jeśli się mylę.
Pozdrawiam.
w moim przypadku na 99% wine za to ponosi pompa paliwa jak kilka razy podpompuje wlaczajac zaplon zapala nieporownanie lepiej wymiana filtra paliwa zalatwila sprawe na 3 tygodnie i problem powrocil - no nic trzeba bedzie sie chwycic za kieszen i zakupic jakas pompke Boscha na przyklad:) z tym ze teraz kombinuje zeby sie do niej dostac i spisac numer ale to juz w innym wątku
Podepnę się pod temat ponieważ kiedy samochód postoi kilka godzin w dzień lub całą noc to potem muszę z 3min kręcić. Dzieje się tak tylko na LPG i taka sytuacja ma miejsce od czasu kiedy była wymieniana uszczelka pod głowicą i planowana głowica no i wymieniane uszczelniacze zaworowe. Jakie elementy muszę sprawdzić w pierwszej kolejności :?: Zawór na butli jest otwarty, świece dobre, przewody dobre, niby żaden przewód nie spadł od gazu
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
ja też się podepnę pod ten temat, mam podobny problem jak ysiul, jak samochód postoi przez noc to na lpg odpali, ale muszę trochę poczekać, aż silnik zacznie reagować na pedał gazu, przez ten czas po odpaleniu, trzyma niskie obroty (ok 900) i nie da się zwiększyć chociaż trochę obrotów, żeby dało się jechać. Dodam, że gdy silnik się rozgrzeje na lpg i na benzynie pali na dotyk, na gazie gdy jest ciepły chodzi ładnie, nie dusi się, nie szarpie, nie czuć zbyt dużej różnicy pomiędzy jazdą na benzynie a lpg. W zimie samochód zawsze odpalałem na benzynie, i nawet przy -30 opalał bez zająknięcia. A teraz jest ciepło, i odpalam już na gazie, ( w tamtym roku tak robiłem latem i jesienią i nie było problemu ) Dodam, że jest to instalacja gazowa I gen. , na mikserze, reduktor BRC Tecno 100kw. Proszę o pomoc
Przemo505, u siebie stwierdziłem że sytuacja wygląda jak by po prostu był brak gazu i jak chwilę pokręce to dopiero "dojdzie" do gaźnika. Jeden z kolegów poradził aby udać się do gazowni na regulację gazu. Jak podjadę tam to napisze o efekcie
[ Dodano: 2010-03-29, 22:38 ]
Przemo505, u siebie stwierdziłem że sytuacja wygląda jak by po prostu był brak gazu i jak chwilę pokręce to dopiero "dojdzie" do gaźnika. Jeden z kolegów poradził aby udać się do gazowni na regulację gazu. Jak podjadę tam to napisze o efekcie
[ Dodano: 2010-03-29, 22:38 ]
Przemo505, u siebie stwierdziłem że sytuacja wygląda jak by po prostu był brak gazu i jak chwilę pokręce to dopiero "dojdzie" do gaźnika. Jeden z kolegów poradził aby udać się do gazowni na regulację gazu. Jak podjadę tam to napisze o efekcie
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie