[B4 2.0 ABK] Demontaż pompy ABS
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 mar 2019, 09:32
[B4 2.0 ABK] Demontaż pompy ABS
Hej, mam problem z demontażem pompy ABS-u. Muszę wyjąć wszystko co jest w komorze silnika (auto jedzie do lakiernika), natomiast przewody hamulcowe które idą do pompy w żaden sposób nie chcą puścić. Chciałabym je zostawić w całości i na czas lakierowania zabezpieczyć folią, bo są w dobrym stanie i nic im nie dolega, a zdjąć tylko pompę i serwo hamulcowe. Ma może ktoś doświadczenie z odkręcaniem tych nieszczęsnych przewodów? Oraz czy znajdę gdzieś schemat prawidłowego podłączenia przewodów z powrotem do pompy?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
W sumie pytanie nie na miejscu robisz fotorelacje i składasz jak było gdyby sie coś zapomniało. No chyba masz w telefonie aparat?:D
CO do odkręcania tu jest problem potrzebny dobry klucz szeroki jak najszerszy... Choć ja ratuje się małym imadłem gdy klucz zawodzi.... Orginalne nakrętki są też z mosiądzu czy tam brązu...
CO do odkręcania tu jest problem potrzebny dobry klucz szeroki jak najszerszy... Choć ja ratuje się małym imadłem gdy klucz zawodzi.... Orginalne nakrętki są też z mosiądzu czy tam brązu...
- xRead
- Forum Audi 80
- Posty: 375
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Legnica
Ja do odkręcania zapieczonych tych nyplów przewodów hamulcowych używam małego palniczka. Lekko rozgrzewam i leje zimną wodą po czym z powodzeniem odkręcam. Jeszcze nie zdarzyło mi się nie odkręcić takim sposobem.
To jest tylko i wyłącznie mój sposób i nie biorę za to odpowiedzialności. Wiele osób mówi, że tak nie wolno itd. Ale jakoś nigdy nic się nikomu nie stało z tego powodu.
To jest tylko i wyłącznie mój sposób i nie biorę za to odpowiedzialności. Wiele osób mówi, że tak nie wolno itd. Ale jakoś nigdy nic się nikomu nie stało z tego powodu.