Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] PIERBURG do podzespolow BOSCHA

ODPOWIEDZ
kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

[B4 1.9 1Z 90KM] PIERBURG do podzespolow BOSCHA

Post autor: kudys78 » 12 sty 2014, 19:56

Witam przekladka sie udala pali ladnie,nastawnik ustawiony na 3,6mg lecz mam dylemat bo wydaje mi sie ze zetor powinien lepiej ciagnac nawet na tej turbinie t2 nieczuc tego wciagniecia tymbardziej ze dawka jest niezla ,zauwazylem ze jak mocno przygazuje to niewidac zeby sztanga turbiny sie otwierala,kolo kompa mam taka odzielna wiazke z podlaczona jakims malym sterowniczkiem,kabel ma podlaczony ale jest jeszcze wyjscie na wezyk ale niewiem gdzie to ewentualnie go podlaczyc,to jest na pierwszym zdjeciu za co to odpowiada? <osohozi> komp i tez wezyk co idzie od niego podlaczylem do tego wezyka od intercolera dobrze? :roll: na drugim zdjeciu podcisnienia z osprzety boscha nadaja sie do pierburga? :-o
kraina tdi

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 sty 2014, 20:04

Najważniejsze , żebyś N75 miał podłączony, Na postoju nie ma co pałować silnika bo nie nabije Ci tyle ciśnienia, tylko pod obciążeniem. Masz juz pierburga to możesz logi zaczynać robić ;-)
Wężyk z IC dobrze podłączony masz z tego co piszesz <ok>

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 12 sty 2014, 20:16

Na drugim zdj. to jest MAP sensor, wężyk podciśnienia od turbo tam powinien iść ale to na boschu tylko pracuje, na pierburgu działasz z N75 ;-)
Komp 16bit+chip+wtryski AFN <ok>

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 12 sty 2014, 20:48

panowie ale ten map sensor mialem we wiazce pierburg i jak go odlacze to nawet pokazuje blad wiec chyba on tez musi byc podlaczony co?

[ Dodano: 2014-01-12, 20:49 ]
a iczy tamte zawory pasuja do tej instalacji pierburg?
kraina tdi

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 sty 2014, 21:32

kudys78 pisze:panowie ale ten map sensor mialem we wiazce pierburg i jak go odlacze to nawet pokazuje blad
To nie mapsensor ,tylko czujnik ATM,czyli ciśnienia atmosferycznego ;-) tak ,tak ...takie bajery są ,bo komp "musi widzieć " cisnienie atmosferyczne :roll: A bajer ten, występował tylko w autach z kompem 021D ,który to jako jedyny ,nie miał czujnika ATM na płycie kompa ,tylko zewnętrznie ;-) Nawet jak go odłaczysz ,to mimo ze jest bład ,komp przyjmuje sobie awaryjne wartosci ciśnienia atmosferycznego i auto nadal jeżdzi normalnie 8-) A jak auto ma muła ,to dynamiczne logi 003 i 011 zapodaj ,to zobaczymy co go muli .Ja stawiam na zbyt słabe doładowanie 8-) bez odpowiedniego doładowania ,bedzie muł ,zeby nie wiem co robić i jaki osprzęt zakładać ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 12 sty 2014, 22:32

acha ok a jak sie robi te logi? :-/ bo niemam pojecia o tym? i na t2 tez w miare bedzie ciagnal zetor?

[ Dodano: 2014-01-12, 22:33 ]
a czy ten waz od kompa ma duzy wplyw na moc :-/ ?bo strasznie syczy jak mu wcisne pedal gazu podczas przyspieszania
kraina tdi

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 sty 2014, 22:43

kudys78 pisze:a czy ten waz od kompa ma duzy wplyw na moc :-/ ?bo strasznie syczy jak mu wcisne pedal gazu podczas przyspieszania
Nie no ,nie ma wcale :roll: ... piszę wkółko ,że każdy dziurawy wężyk z cisnieniem ,w tym aucie ,ma zawsze negatywny wpływ ,na parametry jazdy ,a Ty wyjezdzasz z takim odkryciem <uhh> Wężyk do mapsensora w kompie ,nieszczelny ,i dziwisz sie że nie jedzie :shock: Pewnie zrobili ten węzyk do kompa ,dla ozdoby :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 12 sty 2014, 23:09

hehe dzieki :-D dobra jutro z rana jade do miasta i kupuje waz i wszystkie pozmieniam dla pewnosci i od n75 i od kompa i napisze <czapa>

[ Dodano: 2014-01-14, 13:31 ]
weze wszystkie wymienione nieslychac juz syczenia z okolic kompa,od n75 tez 3 nowe zalozylem,jest lepiej ale jeszcze cos my brakuje,sprubuje zrobic logi tak jak MUNIOR mowi 03 i 11
kraina tdi

Awatar użytkownika
gazela93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:17
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gazela93 » 31 sty 2014, 13:00

słuchajcie a czy sam komp z pierburga będzie banglał z całą resztą boscha?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 lut 2014, 00:38

gazela93 pisze:słuchajcie a czy sam komp z pierburga będzie banglał z całą resztą boscha?
Najważniejsze to jest inna zasada działania nastawników i komp nie podejdzie, a poza tym w pierburgu masz wtyke z większą ilością pin'ów.

Awatar użytkownika
gazela93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:17
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gazela93 » 01 lut 2014, 12:43

oki dzięki za konkretna odpowiedź :mrgreen:

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 01 lis 2019, 13:55

MUNIOR pisze:
kudys78 pisze:panowie ale ten map sensor mialem we wiazce pierburg i jak go odlacze to nawet pokazuje blad
To nie mapsensor ,tylko czujnik ATM,czyli ciśnienia atmosferycznego ;-) tak ,tak ...takie bajery są ,bo komp "musi widzieć " cisnienie atmosferyczne :roll: A bajer ten, występował tylko w autach z kompem 021D ,który to jako jedyny ,nie miał czujnika ATM na płycie kompa ,tylko zewnętrznie ;-) Nawet jak go odłaczysz ,to mimo ze jest bład ,komp przyjmuje sobie awaryjne wartosci ciśnienia atmosferycznego i auto nadal jeżdzi normalnie 8-) A jak auto ma muła ,to dynamiczne logi 003 i 011 zapodaj ,to zobaczymy co go muli .Ja stawiam na zbyt słabe doładowanie 8-) bez odpowiedniego doładowania ,bedzie muł ,zeby nie wiem co robić i jaki osprzęt zakładać ;-)
ja własnie zdobylem ten czujnik cisnienia atmosferycznego... pod jakie piny we wtyczce ecu mam byc podpiety.... bo sa trzy kabelki jeden to masa a dwa pozostale niewiem pod ktore piny podlaczyc...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga