[B4 1.9 1Z 90KM] PIERBURG do podzespolow BOSCHA
[B4 1.9 1Z 90KM] PIERBURG do podzespolow BOSCHA
Witam przekladka sie udala pali ladnie,nastawnik ustawiony na 3,6mg lecz mam dylemat bo wydaje mi sie ze zetor powinien lepiej ciagnac nawet na tej turbinie t2 nieczuc tego wciagniecia tymbardziej ze dawka jest niezla ,zauwazylem ze jak mocno przygazuje to niewidac zeby sztanga turbiny sie otwierala,kolo kompa mam taka odzielna wiazke z podlaczona jakims malym sterowniczkiem,kabel ma podlaczony ale jest jeszcze wyjscie na wezyk ale niewiem gdzie to ewentualnie go podlaczyc,to jest na pierwszym zdjeciu za co to odpowiada? <osohozi> komp i tez wezyk co idzie od niego podlaczylem do tego wezyka od intercolera dobrze? :roll: na drugim zdjeciu podcisnienia z osprzety boscha nadaja sie do pierburga? :-o
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To nie mapsensor ,tylko czujnik ATM,czyli ciśnienia atmosferycznego tak ,tak ...takie bajery są ,bo komp "musi widzieć " cisnienie atmosferyczne :roll: A bajer ten, występował tylko w autach z kompem 021D ,który to jako jedyny ,nie miał czujnika ATM na płycie kompa ,tylko zewnętrznie Nawet jak go odłaczysz ,to mimo ze jest bład ,komp przyjmuje sobie awaryjne wartosci ciśnienia atmosferycznego i auto nadal jeżdzi normalnie 8-) A jak auto ma muła ,to dynamiczne logi 003 i 011 zapodaj ,to zobaczymy co go muli .Ja stawiam na zbyt słabe doładowanie 8-) bez odpowiedniego doładowania ,bedzie muł ,zeby nie wiem co robić i jaki osprzęt zakładaćkudys78 pisze:panowie ale ten map sensor mialem we wiazce pierburg i jak go odlacze to nawet pokazuje blad
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie no ,nie ma wcale :roll: ... piszę wkółko ,że każdy dziurawy wężyk z cisnieniem ,w tym aucie ,ma zawsze negatywny wpływ ,na parametry jazdy ,a Ty wyjezdzasz z takim odkryciem <uhh> Wężyk do mapsensora w kompie ,nieszczelny ,i dziwisz sie że nie jedzie :shock: Pewnie zrobili ten węzyk do kompa ,dla ozdoby :mrgreen:kudys78 pisze:a czy ten waz od kompa ma duzy wplyw na moc ?bo strasznie syczy jak mu wcisne pedal gazu podczas przyspieszania
hehe dzieki dobra jutro z rana jade do miasta i kupuje waz i wszystkie pozmieniam dla pewnosci i od n75 i od kompa i napisze <czapa>
[ Dodano: 2014-01-14, 13:31 ]
weze wszystkie wymienione nieslychac juz syczenia z okolic kompa,od n75 tez 3 nowe zalozylem,jest lepiej ale jeszcze cos my brakuje,sprubuje zrobic logi tak jak MUNIOR mowi 03 i 11
[ Dodano: 2014-01-14, 13:31 ]
weze wszystkie wymienione nieslychac juz syczenia z okolic kompa,od n75 tez 3 nowe zalozylem,jest lepiej ale jeszcze cos my brakuje,sprubuje zrobic logi tak jak MUNIOR mowi 03 i 11
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
ja własnie zdobylem ten czujnik cisnienia atmosferycznego... pod jakie piny we wtyczce ecu mam byc podpiety.... bo sa trzy kabelki jeden to masa a dwa pozostale niewiem pod ktore piny podlaczyc...MUNIOR pisze:To nie mapsensor ,tylko czujnik ATM,czyli ciśnienia atmosferycznego tak ,tak ...takie bajery są ,bo komp "musi widzieć " cisnienie atmosferyczne :roll: A bajer ten, występował tylko w autach z kompem 021D ,który to jako jedyny ,nie miał czujnika ATM na płycie kompa ,tylko zewnętrznie Nawet jak go odłaczysz ,to mimo ze jest bład ,komp przyjmuje sobie awaryjne wartosci ciśnienia atmosferycznego i auto nadal jeżdzi normalnie 8-) A jak auto ma muła ,to dynamiczne logi 003 i 011 zapodaj ,to zobaczymy co go muli .Ja stawiam na zbyt słabe doładowanie 8-) bez odpowiedniego doładowania ,bedzie muł ,zeby nie wiem co robić i jaki osprzęt zakładaćkudys78 pisze:panowie ale ten map sensor mialem we wiazce pierburg i jak go odlacze to nawet pokazuje blad