Audi Cabrio 1.8 by Walicha
Siemanko! Zbierania gratów ciąg dalszy, kupione foteliki Recaro i lustereczka z Porsche 911 964 Aero
Będzie małe rezanko stopek, ale wszystko w swoim czasie.
Narazie praca w komorze silnika wygląda jest na takim etapie:
macie racje, każdą wypracowaną złotówkę wkładam w to auto
Mam tylko nadzieje, że efekt będzie odpowiedni. Silnik AJL na palecie czeka na swap.
Pozdrawiam
Będzie małe rezanko stopek, ale wszystko w swoim czasie.
Narazie praca w komorze silnika wygląda jest na takim etapie:
macie racje, każdą wypracowaną złotówkę wkładam w to auto
Mam tylko nadzieje, że efekt będzie odpowiedni. Silnik AJL na palecie czeka na swap.
Pozdrawiam
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Hahahaha stary nie wierzę! Kupiłeś te same fotele co ja po nie chciałem jechać jak byłem w PL ale brakło mi czasu. Z Drzycimia.
Podgrzewane są. Super zakup. Za te pieniądze nic lepszego byś nie kupił. Mam już fotele do swojej ale zastanawiam się nadal nad tymi lotniczymi a recaro od gti lub w ogóle z innej beczki Sparco r333 żeby wrzucić(chociaż te sparco i tak pewnie kupię jak nie do audi to do innego klasyka bo wygodne są) . Stołki to podstawa. Lustra też genialne i w ładnym stanie. Ostatnio też szukałem tych lusterek ale są po 450 w górę i stan ogólny padlina. Tak trzymaj.
Podgrzewane są. Super zakup. Za te pieniądze nic lepszego byś nie kupił. Mam już fotele do swojej ale zastanawiam się nadal nad tymi lotniczymi a recaro od gti lub w ogóle z innej beczki Sparco r333 żeby wrzucić(chociaż te sparco i tak pewnie kupię jak nie do audi to do innego klasyka bo wygodne są) . Stołki to podstawa. Lustra też genialne i w ładnym stanie. Ostatnio też szukałem tych lusterek ale są po 450 w górę i stan ogólny padlina. Tak trzymaj.
dostałeś mocowania które trzeba w podłogę wspawać ? masz boczki tylne do kompletu ? bo te orginalne ze słupka co są trzeba wyciąć i ich nie ma na słupku przy tych fotelach bo boczki są inne.JakiBoY pisze:Hahahaha stary nie wierzę! Kupiłeś te same fotele co ja po nie chciałem jechać jak byłem w PL ale brakło mi czasu. Z Drzycimia.
Podgrzewane są. Super zakup. Za te pieniądze nic lepszego byś nie kupił. Mam już fotele do swojej ale zastanawiam się nadal nad tymi lotniczymi a recaro od gti lub w ogóle z innej beczki Sparco r333 żeby wrzucić(chociaż te sparco i tak pewnie kupię jak nie do audi to do innego klasyka bo wygodne są) . Stołki to podstawa. Lustra też genialne i w ładnym stanie. Ostatnio też szukałem tych lusterek ale są po 450 w górę i stan ogólny padlina. Tak trzymaj.
jak nie masz szyn pod spód to współczuje bo te fotele mieszczą się na styk w aucie pod dachem dlatego podłoga jest inna , dwa są cieżkie i też wymagają odpowiedniego zamocowania .walicha pisze:wysio, Dostałem dywan pod te fotele i boczki. Z zamocowaniem ich będę musiał kombinować.
Ale życzę powodzenia tak właśnie ludzie sprzedają części niekompletnie aby wypchać
Siemanko!
Powiem Wam, że projekt cabrio pochłonął mnie maksymalnie...
Kupiłem kolejnego anglika tylko dla przedniego zderzaka
IMG_0637
Dzieje się nie moge się doczekać jak wrócę do kraju i będę wkładał odpowiednio przygotowany silniczek..
Szkoda trochę jedynie, że cab był kiedyś bity i podłużnice były wspawywane. Podłużnice obsmarowane były pastą po całości, wziąłem to zdarłem do gołej blachy, zabezpieczyłem epoksydem i teraz szpachluję dla równości. Po tym znowu epoksyd, podkład akrylowy, baza i bezbarwny - myślę że będzie to odpowiednio przygotowane, i efekt będzie zadowalający, nie chciałbym robić co roku czy dwa komory silnika. Ten czerwony anglik tak mi się spodobał że aż waham się, czy by nie psiknąć w czerwony
Pozdro!
Powiem Wam, że projekt cabrio pochłonął mnie maksymalnie...
Kupiłem kolejnego anglika tylko dla przedniego zderzaka
IMG_0637
Dzieje się nie moge się doczekać jak wrócę do kraju i będę wkładał odpowiednio przygotowany silniczek..
Szkoda trochę jedynie, że cab był kiedyś bity i podłużnice były wspawywane. Podłużnice obsmarowane były pastą po całości, wziąłem to zdarłem do gołej blachy, zabezpieczyłem epoksydem i teraz szpachluję dla równości. Po tym znowu epoksyd, podkład akrylowy, baza i bezbarwny - myślę że będzie to odpowiednio przygotowane, i efekt będzie zadowalający, nie chciałbym robić co roku czy dwa komory silnika. Ten czerwony anglik tak mi się spodobał że aż waham się, czy by nie psiknąć w czerwony
Pozdro!
dyras, Lampy są "jak nowe" znalezione w Belgii. Ale będę miał na sprzedaż prawdopodobnie jeszcze jeden komplecik tych lamp.
JakiBoY, gwint od naszego kolegi z forum, Sławka. Jeszcze potrzebuje gwint na przód: Garage Customs lub PK Coilovers. Zrobie rozeznanie i zobaczymy na co padnie.
Marzec kończę kupnem nowych soczewek na przód
Początek kwietnia - malowanie komory silnika, malowanie zawieszenia i założenie poliuretanu na sanki, wahacze i stabilizator.
Wtedy przód już będzie gotowy do podjęcia się swapu razem z pomocą JakiBoY
# DZIEJE SIĘ
EDIT:
Pracowity tydzień. Komora wyszlifowana i pomalowana w połysk. Padło na kolor "Sepang Blue" z palety Audi.
Prezentuje się to tak:
[url=https://flic.kr/p/24QTKzk]IMG_E1918
IMG_1984
Cel na maj 2019 - poskładać całe wnętrze w komorze i wziąć się za swap!
1.8T czeka na palecie
[ Dodano: 2019-11-01, 19:03 ]
Ludziska... czas biegnie jak szalony, zmieniłem tryb pracy a przy tym = mniej czasu na projekt.
Ale po kolei.
Mogę powiedzieć że nie brakuje mi już do szczęścia niczego tylko czasu. Zdobyłem w ciągu roku mega ciekawe graty fotele recaro, kanapa w skórze, nowe soczewki z ASO, lampeczki usa na tył, nowe światełko stopu, nowe listwy gumowe, dekory poliftowe w drewnie, zderzak S2 ze spryskami, 1.8T 180KM na swap, swap na elektryczny daszek, jakieś tam gadżety amerykańskie, piasty, big breaki, windshoty, no jednym słowem 20tys w częściach... ale szczęścia nie kupisz
Autko pojechało na swap, komora silnika złożona, zamontowane wszystkie nowe rurki hamulcowe, wszędzie poliuretan, sanki pomalowane w daytona grey metallic, pakujemy 1.8T!
Mam nadzieje, że do końca roku będzie zeswapowane.
Kolejnie - wkładam elektryczny dach.
A dopiero później szykujemy do malowania chciałbym wyjechać na sezon 2020, ale ciężko to widzę...
Pozdro mordy
JakiBoY, gwint od naszego kolegi z forum, Sławka. Jeszcze potrzebuje gwint na przód: Garage Customs lub PK Coilovers. Zrobie rozeznanie i zobaczymy na co padnie.
Marzec kończę kupnem nowych soczewek na przód
Początek kwietnia - malowanie komory silnika, malowanie zawieszenia i założenie poliuretanu na sanki, wahacze i stabilizator.
Wtedy przód już będzie gotowy do podjęcia się swapu razem z pomocą JakiBoY
# DZIEJE SIĘ
EDIT:
Pracowity tydzień. Komora wyszlifowana i pomalowana w połysk. Padło na kolor "Sepang Blue" z palety Audi.
Prezentuje się to tak:
[url=https://flic.kr/p/24QTKzk]IMG_E1918
IMG_1984
Cel na maj 2019 - poskładać całe wnętrze w komorze i wziąć się za swap!
1.8T czeka na palecie
[ Dodano: 2019-11-01, 19:03 ]
Ludziska... czas biegnie jak szalony, zmieniłem tryb pracy a przy tym = mniej czasu na projekt.
Ale po kolei.
Mogę powiedzieć że nie brakuje mi już do szczęścia niczego tylko czasu. Zdobyłem w ciągu roku mega ciekawe graty fotele recaro, kanapa w skórze, nowe soczewki z ASO, lampeczki usa na tył, nowe światełko stopu, nowe listwy gumowe, dekory poliftowe w drewnie, zderzak S2 ze spryskami, 1.8T 180KM na swap, swap na elektryczny daszek, jakieś tam gadżety amerykańskie, piasty, big breaki, windshoty, no jednym słowem 20tys w częściach... ale szczęścia nie kupisz
Autko pojechało na swap, komora silnika złożona, zamontowane wszystkie nowe rurki hamulcowe, wszędzie poliuretan, sanki pomalowane w daytona grey metallic, pakujemy 1.8T!
Mam nadzieje, że do końca roku będzie zeswapowane.
Kolejnie - wkładam elektryczny dach.
A dopiero później szykujemy do malowania chciałbym wyjechać na sezon 2020, ale ciężko to widzę...
Pozdro mordy
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5486
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko