[2.0 ABK] LPG problem z zasilaniem pompy paliwa
[2.0 ABK] LPG problem z zasilaniem pompy paliwa
Witam. Posiadam audi 80 cabrio 2.0 1115km. Problem polega na tym ze gdy kluczyk jest wyjęty ze stacyjki to jest masa na pompie (sprawdzałem próbnikiem) ale nie ma + i to jest normalne ale gdy przekręcę kluczyk to już + jest i to tez jest chyba normalne ale za to znika masa. Przy próbie podpięcia masy bezpośrednio z akumulatora robi się zwarcie ( przy przekręconym kluczyku na zapłon) Auto już kupiłem z tą usterką. Odpala tylko z gazu. Proszę o pomoc bo już mi ręce opadają :cry:
Ostatnio zmieniony 14 lis 2019, 20:09 przez adincg2, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Problem polega na tym ze auto nie odpala na benzynie. Zacząłem od sprawdzenia bezpieczników i są one ok. Pompa jest sprawna. Po podpięciu bezpośrednio pod aku normalnie pompuje. Po przekreceniu kluczyka w stacyjce, pompa się nie załącza. W celu sprawdzenia czy jest zasilanie, użyłem probówki. Po przekeceniu stacyjki na zapłon, zasilanie + jest ale nie ma masy. Chciałem spróbować na krótko podpiąć mase aby spróbować odpalić auto, ale kabel się gotuje i topi. mam nadzieje ze trochę rozjaśniłem problem
Musiałem pójść sprawdzić jeszcze raz bo się pogubiłem. Kabla jednak nie topi Kolega źle sprawdzał. Moim zdaniem masa to brązowy kabel a dwukolorowy (u mnie zielono zółty ) to plus. Gdy jest włączony zapłon na pompie paliwa brak masy natomiast jest plus. po wyłączeniu zapłonu pojawia sie masa natomiast znika plus. Kiedy zapłon jest włączony i poprowadzę przewód bezpośrednio z akumulatora, z klemy minusowej do pompy paliwa do złącza minusowego to pompa działa.
[ Dodano: 2019-11-14, 22:58 ]
[ Dodano: 2019-11-14, 22:58 ]
Instalacja drugiej generacji. Jak by przekaźnik padł to by chyba nie było plusa na pompie po włączeniu zapłonu.Daro_GST pisze:Jaka instalacja LPG której generacji?? przypuszczam, że bedzie to problem z LPG, a nie z samym autem. Może przekaźnik odcięcia pompy padł???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4740
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Bo nie pewnie kabel masowy masz niepodłączony do masy samochodu i pompa przewodzi plus na zacisk masowy. Nawet podłącz sobie żarówkę tylko do plusa to pomiędzy minusem a drugim złączem żarówki miernik czy nawet mała żarówka pokaże że masz plus.adincg2 pisze:Gdy jest włączony zapłon na pompie paliwa brak masy natomiast jest plus