Chyba zazwyczaj tak jest że jak ma pęknąć, to pęknie przy ruszaniu.


Co to znaczy że siadały? Tuleje czy sworznie do wymiany? Czyjej firmy to było? Napisz żeby było wiadomo czego nie kupować.hudy pisze:...Wcześniej miałem różne wahacze i wytrzymywaly góra 2 sezony. Siadały zazwyczaj po zimie.




Siadały głównie tuleje. Po roku miałem już do wymiany. No i korozja. Niektóre wahacze korodowały bardzo szybko. Miałem wahacze Moog, oprimal i jeszcze jedne ale już nie pamiętam firmy. Moog były jeszcze w miarę chodź nie wytrzymały tyle co TRW. Ja akurat wymieniałem zawsze całe wahacze bo jak widziałem jak rdzewieją to wolałem nie ryzykować z wymianą samych tulejek.kapitan pisze:Co to znaczy że siadały? Tuleje czy sworznie do wymiany? Czyjej firmy to było? Napisz żeby było wiadomo czego nie kupować.hudy pisze:...Wcześniej miałem różne wahacze i wytrzymywaly góra 2 sezony. Siadały zazwyczaj po zimie.
Spotkałem się z opinią że nieumiejętna wymiana tulei (palnikiem) może spowodować osłabienie gniazda tulei, oraz że nie należy tego robić więcej niż raz w danym wahaczu (właśnie ze względu na osłabienie gniazda).
--
pzdr kapitan
