Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK B4] Rozrusznik na guzik

Zablokowany
Gwizdek201

[2.0 ABK B4] Rozrusznik na guzik

Post autor: Gwizdek201 » 12 gru 2019, 17:51

Witajcie. Spotkałem się z takim problemem mianowicie po przekręceniu kluczyka w mojej B4 zapalają się kontrolki, jednak w miejscu gdzie powinien kręcić rozrusznik jest pustka. Wiem na pewno że wkładka się skończyła bo przy silnym przekręceniu (z pomocą kombinerek) auto pali. Rozrusznik na krótko również bez zastrzeżeń. Widziałem patent u mojego znajomego, mianowicie po przekreceniu kluczyków na drugą pozycję moze on przytrzymując guzik wprowadzić rozrusznik w działanie i odpalić auto, coś jak w rajdowkach. I tutaj kieruje się z pytaniem ponieważ mam zamontowany auto alarm i zamek centralny i niekoniecznie chce mi się bawić w przepinanie stacyjki i nowe kluczyki. Który przewody od stacyjki należy przypiąć do guzika tak aby ten symulował pozycję start ze stacyjki? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam :D

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 gru 2019, 17:55

Gwizdek201, kolego po pierwsze to sprawdź czy to aby nie kostka stacyjki koszt kilkadziesiąt zł i bez głupich kombinacji a wymiana szybka i bezproblemowa.
A jak to zdiagnozować to parę tematów na forum jest.

ps temat przeniosłem tu bo tu bardziej pasuje.

Gwizdek201

Post autor: Gwizdek201 » 12 gru 2019, 18:01

Wydaje mi się że to nie kostka, to jest coś mechanicznie nie tak z wkładką bo kluczyk trzeba z dużą siłą przekręcić do pozycji start. Chciałbym rozwiązanie na guzik jako opcja czasowa. Schematy stacyjki widziałem ale to dla mnie czarna magia. Prosiłbym tylko o odpowiedź które kabelki mają iść do guzika (kolory). Dziękuję za przeniesienie tematu.

Edit: może to być kostka z tego co czytałem w innych tematach ale na ten moment i tak nie mam funduszy na zakup bo trzeba na święta coś zorganizować, także moja prośba o kabelki nadal aktualna.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 gru 2019, 20:23

koska kosztuje 40zl <niedowiarek> <niedowiarek> <niedowiarek> <niedowiarek>

krzysaudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 13 lis 2008, 13:21
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: krzysaudi » 12 gru 2019, 20:45

Kabel czerwono / czarny rozrusznik.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 12 gru 2019, 22:53

Dodam że miejsce przyłączenia kabla rozrusznika jest oznaczone numerem 50

Gwizdek201

Post autor: Gwizdek201 » 12 gru 2019, 23:15

krzysaudi pisze:Kabel czerwono / czarny rozrusznik.
czyli wystarczy ze ten kabelek odepne od stacyjki i wrzuce go w przycisk, ale co z drugiej strony?
nie wiem czy dobrze myślę ale na druga strone przycisku ma isc czerwony od cewki? moglbym prosic o dokladna wypowiedź ktore dokladnie kable maja się styknąć za pomocą tego przycisku? dzieki bardzo!

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 gru 2019, 00:02

Gwizdek201, _powitania

Gwizdek201

Post autor: Gwizdek201 » 13 gru 2019, 12:03

Przedstawiałem się już na poprzednim koncie ale zostało zablokowane z powodu "zbyt dużej liczby logowań" proszę ludzie ile wy macie lat? Wiem że kostka jest łatwa do wymiany, wiem ile kosztuje, wiem super trzeba się przedstawić. Ale to nie rzeczy o które pytam dopiero jedna osoba udzieliła jakiejś klarownej odpowiedzi...

[ Dodano: 2019-12-13, 12:03 ]
Dziękuję za pomoc już sobie ogarnąłem wszystko ze schematu całej elektryki. Krzysiek, Maciek i Piotr dziękuję za podpowiedzi, reszcie osób załatwiłem już formularze rejestracyjne na elektroda.pl. Jeszcze raz dzięki i cytując klasyka Temat do zamknięcia

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 13 gru 2019, 12:15

Dla innych którzy będą tak przerabiać to oryginalnie łączy obwód rozrusznika z tymi czerwonymi oznaczonymi 30 ale to stały plus więc rozrusznik będzie się dało włączyć bez zapłonu (stacyjka uniemożliwia takie coś bo zawsze wcześniej jest zapłon). Podłączenie pod plus po zapłonie (15 na stacyjce) może ją obciążyć bardziej.

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1064
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 13 gru 2019, 12:26

Leo pisze:koska kosztuje 40zl <niedowiarek> <niedowiarek> <niedowiarek>
W razie W stacyjka używana kpl też coś koło tego. No ale jak kolega chce kombinować... ;)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 gru 2019, 13:08

Też mialem przez jakiś czas "na guzik " ale marnie się to sprawdzalo ,bo nie zawsze "łaczyło " mimo porawiania styku .Nic lepszego niz wymiana kostki stacyjki nie wymyślisz .Roboty mniej niż z rzezbieniem "na guzik " Mi niestey urwal się też krótki metalowy lacznik ,łaczacy fizycznie wkładkę stacyjki z kostką stacyjki i ten łacznik jest w zasadzie nie do kupienia .ALe wymontowalem na szrocie całą stacyjke i przełozyłem do niej tylko swoją wkładkę zeby nie bylo dwóch kluczyków.Jak "przeszczepić " swoją wkłądkę stacyjki ,do innej stacyjki mozna znależć na forum ,kwestia wywiercenia malej dziurki w odpowiednim miejscu

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 gru 2019, 15:56

Gwizdek201 pisze:reszcie osób załatwiłem już formularze rejestracyjne na elektroda.pl.
kolega niech się nie wpieprza tam gdzie Cię nikt nie prosi - nie musisz nam nic załatwiać.
Gwizdek201 pisze:Przedstawiałem się już na poprzednim koncie ale zostało zablokowane z powodu "zbyt dużej liczby logowań" proszę ludzie ile wy macie lat?
nie moja też wina że nie wiesz chyba co to login i hasło i nie umiesz się zalogować ;-) Pomijam już fakt że z twojego ip nie widzę tu żadnego innego konta.


ps
Gdybyś użył googla widział byś już wczoraj jaki to kolor bo mi to wczoraj zajęło 4-5 min gdzie kolega maciek889 pisał nawet o tym ale niestety lenistwo wychodzi. Ale jak chciał to umiał
Gwizdek201 pisze:uż sobie ogarnąłem wszystko ze schematu całej elektryki.
Sorry panowie ale nie lubię takich cwaniaczków, kolega zdenerwował mnie i musiałem to napisać.
Temat zamykam .

Zablokowany

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl