Witam,
otóż mam problem..wieeelki problem. Zmieniłem (silnik z gaźniowego RU na JN o tej samej poj 1,8) wiązke na silnik z gaźnikowej na wiązke do pełnego wtrysku na silniczku krokowym mech. no i pierwszy problem to to ze mam silniczke krokowy el.(dowiedziałem sie już ze pobiera sie dwa kabelki z tego ustrojstwa ko cewki zapłonowej do tekuż silniczka... nie wiem zbytnio które i po co są dwa kolejne.)no i lecąc dalej kolejną niewiadomą to pompa paliwa( trzeba zamontować elektryczną... wyrwałem takową.. no i zamontowałem dowiedziałem sie ze trzeba podpiąc jeden kabelek czerwony lub zielony odólnie "+" pod miejsce w skrzynce bezp. H 87F no i tak zrobiłem, nie działa, co jeszcze trzeba?) no i podłączyłem wszystkie czuknuki zgadzało sie wszystko kolory itp...no i po skompletowaniu wszystkiego i podłaczeniu do kupy( napompowałem paliwo do rozdzielacza podłączajac pompke do akumulatora żeby mniał syzbszy rozruch)... krece silnikiem i co? dostaje czasem rozruchu tak na jeden dwa obroty wałem no i zdycha znowu... dodam ze komp nie wiem czy jest ten co trzeba bo mam od 2,0 b3 i 1,8 b3 no i nie wiem co robic prosze o rade co jeszcze powinienem zmienic...??(dodam ze kostki podpinane do skrzynki byly podpinane tak jak w gaźnikowej wiązce...
blagam pomuźcie bo musze w poniedziałek jechać nim na uczelnie 100 km odemnie:/
[b3 JN] ogólna elektryka... wielki problem.
witam jezeli dobrze cie zrozumialem to te dwa pozostle kable obok cewki sa do tekiego samego ustrojstwa (montowane gdy jest klima) z tego co wiem to mechaniczny wtrysk trzeba odpowietrzyc popuszczajac kturys przewod na rozdzielaczu ktory nie wiem mimo ze sam mam taki przekaznik pompy paliwowej zalancza pompe po odpaleniu lub po dluzszym kreceniu obok pompy jest zawor zwrotny utrzymujacy cisnienie w ukladzie po zgaszeniu silnika tym wszystkim steruje KE-Jetronik powodzenia