Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 JN] ogólna elektryka... wielki problem.

ODPOWIEDZ
seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

[b3 JN] ogólna elektryka... wielki problem.

Post autor: seba1025 » 04 sty 2008, 21:33

Witam,
otóż mam problem..wieeelki problem. Zmieniłem (silnik z gaźniowego RU na JN o tej samej poj 1,8) wiązke na silnik z gaźnikowej na wiązke do pełnego wtrysku na silniczku krokowym mech. no i pierwszy problem to to ze mam silniczke krokowy el.(dowiedziałem sie już ze pobiera sie dwa kabelki z tego ustrojstwa ko cewki zapłonowej do tekuż silniczka... nie wiem zbytnio które i po co są dwa kolejne.)no i lecąc dalej kolejną niewiadomą to pompa paliwa( trzeba zamontować elektryczną... wyrwałem takową.. no i zamontowałem dowiedziałem sie ze trzeba podpiąc jeden kabelek czerwony lub zielony odólnie "+" pod miejsce w skrzynce bezp. H 87F no i tak zrobiłem, nie działa, co jeszcze trzeba?) no i podłączyłem wszystkie czuknuki zgadzało sie wszystko kolory itp...no i po skompletowaniu wszystkiego i podłaczeniu do kupy( napompowałem paliwo do rozdzielacza podłączajac pompke do akumulatora żeby mniał syzbszy rozruch)... krece silnikiem i co? dostaje czasem rozruchu tak na jeden dwa obroty wałem no i zdycha znowu... dodam ze komp nie wiem czy jest ten co trzeba bo mam od 2,0 b3 i 1,8 b3 no i nie wiem co robic prosze o rade co jeszcze powinienem zmienic...??(dodam ze kostki podpinane do skrzynki byly podpinane tak jak w gaźnikowej wiązce...

blagam pomuźcie bo musze w poniedziałek jechać nim na uczelnie 100 km odemnie:/

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 14 sty 2008, 21:24

witam jezeli dobrze cie zrozumialem to te dwa pozostle kable obok cewki sa do tekiego samego ustrojstwa (montowane gdy jest klima) z tego co wiem to mechaniczny wtrysk trzeba odpowietrzyc popuszczajac kturys przewod na rozdzielaczu ktory nie wiem mimo ze sam mam taki przekaznik pompy paliwowej zalancza pompe po odpaleniu lub po dluzszym kreceniu obok pompy jest zawor zwrotny utrzymujacy cisnienie w ukladzie po zgaszeniu silnika tym wszystkim steruje KE-Jetronik powodzenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl