Wywal ten ori filtr z nieszczęsnym podgzrewaczem-zapowietrzaczem ,sprawcę 99% problemow z zapowietrzaniem się ...na forum jest temat gdzie dokłanie pisze na jaki filtr nalezy wymienić ten ori badziewAB4 pisze:wczoraj załozyłem przezroczysty wężyk paliwowy,i cały czas jest w nim powietrze,a im wyższe obroty powietrza więcej,filtr paliwa nowy,i żeby wykluczyć oring,jest założony najzwyklejszy z dwoma króćcami,połączenia na filtrze są szczelne ,paliwo nigdzie nie kapie,a powietrze ssie....
[Cupra AFN] ciężko odpala
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Nie wiem jakie było pytanie ,ale założony jest PP 383
[ Dodano: 2019-12-18, 23:03 ]
Zrobiłem dziś logi,proszę rzucić okiem ....
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_aXlbAXm.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_S4IWz.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_4nlVRl7.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_q61PA1.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_19YVZSW.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_PQhCT.html
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_uGPMAY8.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_NJ92EYz.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_0OdrQ0N.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_ZAChPXS.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_r7e345M.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_Yw39H.html
[ Dodano: 2019-12-18, 23:03 ]
Zrobiłem dziś logi,proszę rzucić okiem ....
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_aXlbAXm.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_S4IWz.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_4nlVRl7.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_q61PA1.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_19YVZSW.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_PQhCT.html
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_uGPMAY8.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_NJ92EYz.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_0OdrQ0N.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_ZAChPXS.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_r7e345M.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_Yw39H.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Minimalne przeładowanie ,ale zbyt krótkie żeby łapał odcinke .Poza tym nie ma się czego czepić i "parametrowo " wszystko jest ok .Wspominaleś mi na PW o powracającym bledzie "internal memory error " w logu 010 widze przyczyne ,masz prawdopodobnie uszkodzyny czujnik cisnienia atmosferycznego w kompie albo węzyk do mapsensora co będzie powodowało ten bład .Jak masz mozliwosć to podmień sterownik na inny i sprawdż jak odpala i jeżdzi .Jak nadal bedzie zle odpalał to prawdopodobnie lapie ci trochę powietrza i stad to trudne odpalanie zimnego .Powietrze w paliwie najlepiej sprawdzić przed odpaleniem ,o ile oczywiscie mamy wszystkie przewody pzrezroczyste ,czyli tak jak w audi 80 w orginale .w pzrewodach może być ok 1cm powietzra nie wiecej ,jak jest wiecej ,to bedzie dlużej "dydłał " na zimno
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Komp przy sterowaniu doładowaniem ,korzysta z wskazań czujnika cisnienia ATM , jak on fiksuje ,to doładowanie też nie bedzie jak powinno być .A początek wtrysku zawsze najlepiej ustawić 45 -50 nie wiecej .Ale dziwne te wskazania ATM ...tak jakby z wnętrza kompa coś wysysało powietrze ...bo normalnie to jego wskazania stoją i wskazują cisnienie atmosferyczne czyli zwykle ok 990 .Jak peknie wężyk do mapsensora ,to ATM pokazuje nienaturalny wzrost cisnienia i wywala blad ,a u ciebie wartosci ATM najpierw w górę a potem w dół ...dziwne .bo wyglada jakby mierzył ale mierzy jakies cuda