Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cupra AFN] ciężko odpala

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lis 2018, 17:32

AB4 pisze:wczoraj załozyłem przezroczysty wężyk paliwowy,i cały czas jest w nim powietrze,a im wyższe obroty powietrza więcej,filtr paliwa nowy,i żeby wykluczyć oring,jest założony najzwyklejszy z dwoma króćcami,połączenia na filtrze są szczelne ,paliwo nigdzie nie kapie,a powietrze ssie....
Wywal ten ori filtr z nieszczęsnym podgzrewaczem-zapowietrzaczem ,sprawcę 99% problemow z zapowietrzaniem się ...na forum jest temat gdzie dokłanie pisze na jaki filtr nalezy wymienić ten ori badziew

White.93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 26 sie 2018, 22:48

Post autor: White.93 » 19 lis 2018, 18:57

Wyczyść smoka w baku, ja miałem podobne cyrki. Smok był tak zaklejony po 25 latach że nie pytaj

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 20 lis 2018, 05:11

Właśnie smok jest czysty ... też to sprawdziłem

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 lis 2018, 17:21

Obrazek

Obrazek

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 18 gru 2019, 23:03


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 gru 2019, 13:04

Minimalne przeładowanie ,ale zbyt krótkie żeby łapał odcinke .Poza tym nie ma się czego czepić i "parametrowo " wszystko jest ok .Wspominaleś mi na PW o powracającym bledzie "internal memory error " w logu 010 widze przyczyne ,masz prawdopodobnie uszkodzyny czujnik cisnienia atmosferycznego w kompie albo węzyk do mapsensora co będzie powodowało ten bład .Jak masz mozliwosć to podmień sterownik na inny i sprawdż jak odpala i jeżdzi .Jak nadal bedzie zle odpalał to prawdopodobnie lapie ci trochę powietrza i stad to trudne odpalanie zimnego .Powietrze w paliwie najlepiej sprawdzić przed odpaleniem ,o ile oczywiscie mamy wszystkie przewody pzrezroczyste ,czyli tak jak w audi 80 w orginale .w pzrewodach może być ok 1cm powietzra nie wiecej ,jak jest wiecej ,to bedzie dlużej "dydłał " na zimno

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 19 gru 2019, 15:38

Witam,wężyk wymieniony ,w samym sterowniku nie uszkodzony,i widzę że jak tylko zaczyna ładować to ciśnienie barometryczne spada,a już chciałem przepływomierz wymieniać ....to sterownik wkrotce na pocztę.

Ale na 5 biegu nadal 3 tyś i więcej nie idzie,wina dawki paliwa ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 gru 2019, 16:36

AB4 pisze:Ale na 5 biegu nadal 3 tyś i więcej nie idzie,wina dawki paliwa ?
Dawka dobra , okolice 4 mg.

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 19 gru 2019, 17:42

Ale mam wrażenie że chyba ta cyfra oszukuje,i trzeba będzie adaptację ustawić na 32768,i kopnąć w nastawnik ...
Turbina za wolno wstaje.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 gru 2019, 18:00

To możesz wartości w ecu wprowadzić na ori , napięcie rsw nastawnika sprawdzić , a dopiero potem dawkę ustawiać.

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 19 gru 2019, 18:14

Z tego co pamiętam 1,54V było.I jak widać z początkiem wtrysku przesadziłem .

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 gru 2019, 18:33

Komp przy sterowaniu doładowaniem ,korzysta z wskazań czujnika cisnienia ATM , jak on fiksuje ,to doładowanie też nie bedzie jak powinno być .A początek wtrysku zawsze najlepiej ustawić 45 -50 nie wiecej .Ale dziwne te wskazania ATM ...tak jakby z wnętrza kompa coś wysysało powietrze ...bo normalnie to jego wskazania stoją i wskazują cisnienie atmosferyczne czyli zwykle ok 990 .Jak peknie wężyk do mapsensora ,to ATM pokazuje nienaturalny wzrost cisnienia i wywala blad ,a u ciebie wartosci ATM najpierw w górę a potem w dół ...dziwne .bo wyglada jakby mierzył ale mierzy jakies cuda

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 19 gru 2019, 18:58

To trochę wygląda tak,jak by wzrost ciśninia podnosił MAP,i robił jakiś zimny lut,bo pozycji OFF jest 989,4 a ON 1020,0 a przy pełnym bucie 660.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 gru 2019, 19:05

"zimne " luty w tych sterownikach praktycznie się nie zdarzają ,przynajmniej ja się z tym nie spotkałem .Porzadna cyna z czasów gdzie ołów jeszcze nie był "be " .Ale uszkodzony czujnik ATM spotkałem już kilka razy

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 19 gru 2019, 22:07

z jakiego sterownika da się to adoptować D,CD?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl