Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Pisk spod maski i nierówna praca na PB

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Sn1ckers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 02 sty 2020, 13:47

[B4 2.0 ABK] Pisk spod maski i nierówna praca na PB

Post autor: Sn1ckers » 02 sty 2020, 18:13

Czołem! mam problem z moją 80-tką. Przy jeździe jak i na postoju kiedy silnik wejdzie na 4k obrotów zaczyna coś piszczeć, po wymianie rozrządu,pompy wody i magistrali pompy dalej jest to samo. Czy to będzie od panewek?

A drugie pytanie brzmi następująco na jałowych obrotach silnik ma skoki obrotów o +/- 25-50 obrotów po rozgrzaniu silnika jest dalej to samo, jak silnik dojdzie do 1200 obrotów to lekko go muli i nie ma odpowiedniej mocy, na gazie wszystko chodzi dobrze nie ma żadnego falowania.

Z góry dzięki za pomoc!

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 sty 2020, 19:33

Sn1ckers pisze:Przy jeździe jak i na postoju kiedy silnik wejdzie na 4k obrotów zaczyna coś piszczeć, po wymianie rozrządu,pompy wody i magistrali pompy dalej jest to samo. Czy to będzie od panewek?
a alternator lub pompa wspomagania nie może być? że od razu od panewek zaczynasz?
Sn1ckers pisze:A drugie pytanie brzmi następująco na jałowych obrotach silnik ma skoki obrotów o +/- 25-50 obrotów po rozgrzaniu silnika jest dalej to samo, jak silnik dojdzie do 1200 obrotów to lekko go muli i nie ma odpowiedniej mocy, na gazie wszystko chodzi dobrze nie ma żadnego falowania.
zbyt mało info - powodów może być cała masa. Od rozjechanych map benzynowych, nieszczelność w dolocie, przez źle wyregulowany gaz po uszkodzone przepływki, rozrząd, zapłon czujnik temp i pewnie parę innych historii.
A nie wiem jaki masz gaz bo to też ważne.

Sn1ckers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 02 sty 2020, 13:47

Post autor: Sn1ckers » 02 sty 2020, 21:26

PieterB pisze:
Sn1ckers pisze:Przy jeździe jak i na postoju kiedy silnik wejdzie na 4k obrotów zaczyna coś piszczeć, po wymianie rozrządu,pompy wody i magistrali pompy dalej jest to samo. Czy to będzie od panewek?
a alternator lub pompa wspomagania nie może być? że od razu od panewek zaczynasz?
Sn1ckers pisze:A drugie pytanie brzmi następująco na jałowych obrotach silnik ma skoki obrotów o +/- 25-50 obrotów po rozgrzaniu silnika jest dalej to samo, jak silnik dojdzie do 1200 obrotów to lekko go muli i nie ma odpowiedniej mocy, na gazie wszystko chodzi dobrze nie ma żadnego falowania.
zbyt mało info - powodów może być cała masa. Od rozjechanych map benzynowych, nieszczelność w dolocie, przez źle wyregulowany gaz po uszkodzone przepływki, rozrząd, zapłon czujnik temp i pewnie parę innych historii.
A nie wiem jaki masz gaz bo to też ważne.

sprawdzę jutro ten alternator i pompę wspomagania, Gaz mam 2 generacji staga, a z benzyną to zacznę od sprawdzenia wtryskiwaczy bo jest szansa, że się syf dostał bo przez pewien okres odpalałem na rezerwie a nie tankowałem zbytnio ponieważ przewody paliwowe wymieniałem bo trochę kapało z jednego.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 sty 2020, 21:45

Luknij na koło pasowe pewnie guma oberwana stad te falowanie obrotów.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 02 sty 2020, 23:44

Sn1ckers, _powitania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl