Czołem! mam problem z moją 80-tką. Przy jeździe jak i na postoju kiedy silnik wejdzie na 4k obrotów zaczyna coś piszczeć, po wymianie rozrządu,pompy wody i magistrali pompy dalej jest to samo. Czy to będzie od panewek?
A drugie pytanie brzmi następująco na jałowych obrotach silnik ma skoki obrotów o +/- 25-50 obrotów po rozgrzaniu silnika jest dalej to samo, jak silnik dojdzie do 1200 obrotów to lekko go muli i nie ma odpowiedniej mocy, na gazie wszystko chodzi dobrze nie ma żadnego falowania.
Z góry dzięki za pomoc!
[B4 2.0 ABK] Pisk spod maski i nierówna praca na PB
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a alternator lub pompa wspomagania nie może być? że od razu od panewek zaczynasz?Sn1ckers pisze:Przy jeździe jak i na postoju kiedy silnik wejdzie na 4k obrotów zaczyna coś piszczeć, po wymianie rozrządu,pompy wody i magistrali pompy dalej jest to samo. Czy to będzie od panewek?
zbyt mało info - powodów może być cała masa. Od rozjechanych map benzynowych, nieszczelność w dolocie, przez źle wyregulowany gaz po uszkodzone przepływki, rozrząd, zapłon czujnik temp i pewnie parę innych historii.Sn1ckers pisze:A drugie pytanie brzmi następująco na jałowych obrotach silnik ma skoki obrotów o +/- 25-50 obrotów po rozgrzaniu silnika jest dalej to samo, jak silnik dojdzie do 1200 obrotów to lekko go muli i nie ma odpowiedniej mocy, na gazie wszystko chodzi dobrze nie ma żadnego falowania.
A nie wiem jaki masz gaz bo to też ważne.
PieterB pisze:a alternator lub pompa wspomagania nie może być? że od razu od panewek zaczynasz?Sn1ckers pisze:Przy jeździe jak i na postoju kiedy silnik wejdzie na 4k obrotów zaczyna coś piszczeć, po wymianie rozrządu,pompy wody i magistrali pompy dalej jest to samo. Czy to będzie od panewek?
zbyt mało info - powodów może być cała masa. Od rozjechanych map benzynowych, nieszczelność w dolocie, przez źle wyregulowany gaz po uszkodzone przepływki, rozrząd, zapłon czujnik temp i pewnie parę innych historii.Sn1ckers pisze:A drugie pytanie brzmi następująco na jałowych obrotach silnik ma skoki obrotów o +/- 25-50 obrotów po rozgrzaniu silnika jest dalej to samo, jak silnik dojdzie do 1200 obrotów to lekko go muli i nie ma odpowiedniej mocy, na gazie wszystko chodzi dobrze nie ma żadnego falowania.
A nie wiem jaki masz gaz bo to też ważne.
sprawdzę jutro ten alternator i pompę wspomagania, Gaz mam 2 generacji staga, a z benzyną to zacznę od sprawdzenia wtryskiwaczy bo jest szansa, że się syf dostał bo przez pewien okres odpalałem na rezerwie a nie tankowałem zbytnio ponieważ przewody paliwowe wymieniałem bo trochę kapało z jednego.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko