taka mała refleksja
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
taka mała refleksja
Hmm, tak sobie dziś zerknąłem na swój profil i mam prawie 250 pomagasów - brak mi jednego. Powiem szczerze że jestem w szoku bo nigdy nie sądziłem że tyle będę miał kiedykolwiek. I że tak długo się na forum będę udzielał.
Fakt że z dawnej ekipy zostało nas tu już nie wielu, a ja tu chyba jednym ze starszych zostałem.
Jak sobie przypomnę czasy jak zaczynałem i pierwszego gdzieś po 2 latach dostałem albo lepiej.
Fakt że z dawnej ekipy zostało nas tu już nie wielu, a ja tu chyba jednym ze starszych zostałem.
Jak sobie przypomnę czasy jak zaczynałem i pierwszego gdzieś po 2 latach dostałem albo lepiej.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Poczatki były trudne trochę , nie wszystko wiedziało się odnośnie auta , co gdzie podpiąć , zdiagnozować , czy inne jeszcze jakieś sztuczki odnosnie osprzętu silnika , żeby nie jezdzić po mechanikach i wymieniać dobre części.
Trochę opustoszyło się na forum , niektórzy auta zmienili na nowsze i już nie zaglądają tu , facebook też trochę ludzi przejął , narobiło się trochę grup audi-tematycznych.
Młodzież nie zawsze już chce na pierwsze auto 80-tkę , bo minimum taki ABT generuje 90 km mocy z dwóch litrów , a w A4 mają 1.8Turbo i 150 km na start.
Trochę opustoszyło się na forum , niektórzy auta zmienili na nowsze i już nie zaglądają tu , facebook też trochę ludzi przejął , narobiło się trochę grup audi-tematycznych.
Młodzież nie zawsze już chce na pierwsze auto 80-tkę , bo minimum taki ABT generuje 90 km mocy z dwóch litrów , a w A4 mają 1.8Turbo i 150 km na start.
20 lat temu A80 to było coś,w tej chwili za podobne pieniądze można dostać coś innego w podobnym lub lepszym wyposażeniu...poza tym kiedyś był mniejszy wybór samochodów,teraz od wyboru do koloru...pierwsze audi kupiłem w 2004 roku,model b2...pierwsze b3 kupiłem w 2006,ale kiedy pierwszy raz zarejestrowałem się na forum to nie pamiętam...potem moje konto zostało chyba usuniete bo się nie udzielałem i w sumie przesiadłem sie na A6...tomkom w starych czasach miał tendencje do pisania pomuki...pomaga się z idei czy dla licznika?w sumie nigdy mnie to nie interesowało
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Doc, namówiłeś
Mechanicy nie zawsze znają triki , gdzie mozna coś sprawdzić , zmostkować , odłączyć by dowiedzieć się jak sprawdzić jakąś część ekspolatacyjną auta , czy to akurat ona szwankuje.
Sam na forum szukałem tematów z brakiem mocy , które przytrafiło mi się po jakimś okresie użytkowania zetora.
I tu znalazłem na forum osobę z Vagiem - 20 km ode mnie która podpięła mi auto i odczytała błąd z ecu ( w dodatku na starszym osprzęcie ) , gdzie pewnie mechanicy w warsztacie nie połączyli by się i wymieniali po kolei części które według nich mogą to powodować , a często zdarza sie tak , że jak auto nie ma pełnej mocy , to każą turbo regenerować , a potem zaczynają grzebać dalej.
Po to jest forum by pomagac i w miarę własnych możliwości cos samemu podziałać przy aucie , a jak juz nabierzemy wiedzy o swoim aucie , to dobrze też jest podzielić się tym z innymi.adamze27 pisze:tomkom w starych czasach miał tendencje do pisania pomuki...pomaga się z idei czy dla licznika?
Mechanicy nie zawsze znają triki , gdzie mozna coś sprawdzić , zmostkować , odłączyć by dowiedzieć się jak sprawdzić jakąś część ekspolatacyjną auta , czy to akurat ona szwankuje.
Sam na forum szukałem tematów z brakiem mocy , które przytrafiło mi się po jakimś okresie użytkowania zetora.
I tu znalazłem na forum osobę z Vagiem - 20 km ode mnie która podpięła mi auto i odczytała błąd z ecu ( w dodatku na starszym osprzęcie ) , gdzie pewnie mechanicy w warsztacie nie połączyli by się i wymieniali po kolei części które według nich mogą to powodować , a często zdarza sie tak , że jak auto nie ma pełnej mocy , to każą turbo regenerować , a potem zaczynają grzebać dalej.
Może na forum krócej jestem, ale się wypowiem - mi POMOGŁo tu mnóstwo osób na mnóstwo tematów - jak zaczynałem przygodę z A80 to nawet nie umiałem nazwać gumy na maglownicy bo nie wiedziałem co to - rzecz jasna dowiedziałem się z forum. Kopalnia wiedzy, w zasadzie wszystko co wiem o ogólnie rozumianej mechanice, elektryce itp. samochodowej dowiedziałem się tu i wypróbowałem to na własnym aucie. Punkty myślę, że stanowią jakby o wiarygodności użytkownika - ja w każdym bądź razie klikam "pomógł" zawsze, gdy tylko ktoś mi w jakiś sposób pomoże. Dzięki i pozdrawiam
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: taka mała refleksja
No ja bym powiedział że jest jeszcze tutaj paru starych "wyjadaczy" . No ale fakt ja pamiętam tego czasy kiedy dywagowało się o zatkanych nagrzewnicach... uszczelkach pod głowicą.... wysprzęglikach bla bla bla...PieterB pisze:...Fakt że z dawnej ekipy zostało nas tu już nie wielu, a ja tu chyba jednym ze starszych zostałem.
Jak sobie przypomnę czasy jak zaczynałem i pierwszego gdzieś po 2 latach dostałem albo lepiej.
Ja mam olbrzymi sentyment do AUDI 80