Cześć jak ustawić instalacje bingo m oraz reduktora ?
Reduktor at07 nowy
Problem polega na tym że śruba w reduktoże od obrotów musi być wykręcona prawie cała bo inaczej silnik zgaśnie.
Mam kabel do gazu oraz program .
A i jeszcze bardzo duże spalanie gazu 21l .
Po przełączeniu na benzynę sonda ma wartość 0.55v nie skacze
[B4 2.0 ABT] Regulacja gazu Bingo M reduktor at07
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lut 2020, 19:17
- Imię: Bartek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Łódzkie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
najlepiej to na szerokopasmówkębartoszwyp53 pisze:Cześć jak ustawić instalacje bingo m oraz reduktora ?
tak się zastanawiam a gdzie Ty tam widziałeś takie wskazania? w abt to raczej nie było - chyba że mówisz o programie od lpg? To wówczas chyba i nic dziwnego że tak pokazuje skoro odpięta od ecy benzyny.bartoszwyp53 pisze:Po przełączeniu na benzynę sonda ma wartość 0.55v nie skacze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Na pierwszej zakładce w bingo masz w lewym dolnym przycisk "Nauka" jak go wciśniesz to postępujesz zgodnie z komunikatami. Z tego co pamiętam to najpierw każe trzymać na obrotach 3000-3500 aż sobie ustawi położenia aktuatora. Później albo pokaże albo sam musisz ustawić na wolnych obrotach śrubką regulacji napięcia membrany na reduktorze aby aktuator chodził z środkowym zakresie tego co ustawił sobie sterownik na obrotach.
Najlepiej abyś przed włączeniem tej kalibracji ustawił napięcie membrany w pozycję fabryczną.
Jak dużo będziesz musiał skorywagować napięcie membrany to najlepiej powtórz proces nauki.
Oczywiście jak masz sondę padniętą to nic z tej regulacji nie wyjdzie. Możesz też mieć coś namieszane w ustawieniach co uniemożliwi normalną jazdę.
Najlepiej abyś przed włączeniem tej kalibracji ustawił napięcie membrany w pozycję fabryczną.
Jak dużo będziesz musiał skorywagować napięcie membrany to najlepiej powtórz proces nauki.
Oczywiście jak masz sondę padniętą to nic z tej regulacji nie wyjdzie. Możesz też mieć coś namieszane w ustawieniach co uniemożliwi normalną jazdę.