Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Regulacja gazu Bingo M reduktor at07

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
bartoszwyp53
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 20 lut 2020, 19:17
Imię: Bartek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Łódzkie

[B4 2.0 ABT] Regulacja gazu Bingo M reduktor at07

Post autor: bartoszwyp53 » 16 mar 2020, 14:45

Cześć jak ustawić instalacje bingo m oraz reduktora ?
Reduktor at07 nowy
Problem polega na tym że śruba w reduktoże od obrotów musi być wykręcona prawie cała bo inaczej silnik zgaśnie.
Mam kabel do gazu oraz program .
A i jeszcze bardzo duże spalanie gazu 21l .
Po przełączeniu na benzynę sonda ma wartość 0.55v nie skacze

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 mar 2020, 15:05

bartoszwyp53, _powitania

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 16 mar 2020, 16:22

bartoszwyp53 pisze:Cześć jak ustawić instalacje bingo m oraz reduktora ?
najlepiej to na szerokopasmówkę ;-)
bartoszwyp53 pisze:Po przełączeniu na benzynę sonda ma wartość 0.55v nie skacze
tak się zastanawiam a gdzie Ty tam widziałeś takie wskazania? w abt to raczej nie było - chyba że mówisz o programie od lpg? To wówczas chyba i nic dziwnego że tak pokazuje skoro odpięta od ecy benzyny.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 mar 2020, 23:00

Na pierwszej zakładce w bingo masz w lewym dolnym przycisk "Nauka" jak go wciśniesz to postępujesz zgodnie z komunikatami. Z tego co pamiętam to najpierw każe trzymać na obrotach 3000-3500 aż sobie ustawi położenia aktuatora. Później albo pokaże albo sam musisz ustawić na wolnych obrotach śrubką regulacji napięcia membrany na reduktorze aby aktuator chodził z środkowym zakresie tego co ustawił sobie sterownik na obrotach.
Najlepiej abyś przed włączeniem tej kalibracji ustawił napięcie membrany w pozycję fabryczną.
Jak dużo będziesz musiał skorywagować napięcie membrany to najlepiej powtórz proces nauki.

Oczywiście jak masz sondę padniętą to nic z tej regulacji nie wyjdzie. Możesz też mieć coś namieszane w ustawieniach co uniemożliwi normalną jazdę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl