Cześć jak ustawić instalacje bingo m oraz reduktora ?
Reduktor at07 nowy
Problem polega na tym że śruba w reduktoże od obrotów musi być wykręcona prawie cała bo inaczej silnik zgaśnie.
Mam kabel do gazu oraz program .
A i jeszcze bardzo duże spalanie gazu 21l .
Po przełączeniu na benzynę sonda ma wartość 0.55v nie skacze
[B4 2.0 ABT] Regulacja gazu Bingo M reduktor at07
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lut 2020, 19:17
- Imię: Bartek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Łódzkie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5438
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
najlepiej to na szerokopasmówkębartoszwyp53 pisze:Cześć jak ustawić instalacje bingo m oraz reduktora ?
tak się zastanawiam a gdzie Ty tam widziałeś takie wskazania? w abt to raczej nie było - chyba że mówisz o programie od lpg? To wówczas chyba i nic dziwnego że tak pokazuje skoro odpięta od ecy benzyny.bartoszwyp53 pisze:Po przełączeniu na benzynę sonda ma wartość 0.55v nie skacze
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4640
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Na pierwszej zakładce w bingo masz w lewym dolnym przycisk "Nauka" jak go wciśniesz to postępujesz zgodnie z komunikatami. Z tego co pamiętam to najpierw każe trzymać na obrotach 3000-3500 aż sobie ustawi położenia aktuatora. Później albo pokaże albo sam musisz ustawić na wolnych obrotach śrubką regulacji napięcia membrany na reduktorze aby aktuator chodził z środkowym zakresie tego co ustawił sobie sterownik na obrotach.
Najlepiej abyś przed włączeniem tej kalibracji ustawił napięcie membrany w pozycję fabryczną.
Jak dużo będziesz musiał skorywagować napięcie membrany to najlepiej powtórz proces nauki.
Oczywiście jak masz sondę padniętą to nic z tej regulacji nie wyjdzie. Możesz też mieć coś namieszane w ustawieniach co uniemożliwi normalną jazdę.
Najlepiej abyś przed włączeniem tej kalibracji ustawił napięcie membrany w pozycję fabryczną.
Jak dużo będziesz musiał skorywagować napięcie membrany to najlepiej powtórz proces nauki.
Oczywiście jak masz sondę padniętą to nic z tej regulacji nie wyjdzie. Możesz też mieć coś namieszane w ustawieniach co uniemożliwi normalną jazdę.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga