Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Regulacja gazu Bingo M reduktor at07

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
bartoszwyp53
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 20 lut 2020, 19:17
Imię: Bartek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Łódzkie

[B4 2.0 ABT] Regulacja gazu Bingo M reduktor at07

Post autor: bartoszwyp53 » 16 mar 2020, 14:45

Cześć jak ustawić instalacje bingo m oraz reduktora ?
Reduktor at07 nowy
Problem polega na tym że śruba w reduktoże od obrotów musi być wykręcona prawie cała bo inaczej silnik zgaśnie.
Mam kabel do gazu oraz program .
A i jeszcze bardzo duże spalanie gazu 21l .
Po przełączeniu na benzynę sonda ma wartość 0.55v nie skacze

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 mar 2020, 15:05

bartoszwyp53, _powitania

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 16 mar 2020, 16:22

bartoszwyp53 pisze:Cześć jak ustawić instalacje bingo m oraz reduktora ?
najlepiej to na szerokopasmówkę ;-)
bartoszwyp53 pisze:Po przełączeniu na benzynę sonda ma wartość 0.55v nie skacze
tak się zastanawiam a gdzie Ty tam widziałeś takie wskazania? w abt to raczej nie było - chyba że mówisz o programie od lpg? To wówczas chyba i nic dziwnego że tak pokazuje skoro odpięta od ecy benzyny.
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4640
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 mar 2020, 23:00

Na pierwszej zakładce w bingo masz w lewym dolnym przycisk "Nauka" jak go wciśniesz to postępujesz zgodnie z komunikatami. Z tego co pamiętam to najpierw każe trzymać na obrotach 3000-3500 aż sobie ustawi położenia aktuatora. Później albo pokaże albo sam musisz ustawić na wolnych obrotach śrubką regulacji napięcia membrany na reduktorze aby aktuator chodził z środkowym zakresie tego co ustawił sobie sterownik na obrotach.
Najlepiej abyś przed włączeniem tej kalibracji ustawił napięcie membrany w pozycję fabryczną.
Jak dużo będziesz musiał skorywagować napięcie membrany to najlepiej powtórz proces nauki.

Oczywiście jak masz sondę padniętą to nic z tej regulacji nie wyjdzie. Możesz też mieć coś namieszane w ustawieniach co uniemożliwi normalną jazdę.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga