[90 B3] Co położyć na podłogę?
[90 B3] Co położyć na podłogę?
Witajcie
Zacząłem ogarniać swoją 90tke, rozprułem wnętrze i gdy zacząłem po niej chodzić to fabryczna "masa" (która swoją drogą była popękana) położona na podłodze zaczęła odchodzić od blachy.
Jak widać na załączonym obrazku pod masą na blasze jest trochę rdzawego nalotu ale podłoga jest bez dziur.
Mam zamiar to wyczyścić i położyć nową masę i tutaj pytanie do ludzi co ogarniają blacharkę lub robili coś podobnego.
Co położyć na podłogę wewnątrz auta?
Myślałem o tym żeby oczyszczoną blachę pomalować podkładem antykorozyjnym np. Novol 360, na to Bitgum i na sam wierch jakiś lakier. Myślicie że to dobry pomysł?
Zacząłem ogarniać swoją 90tke, rozprułem wnętrze i gdy zacząłem po niej chodzić to fabryczna "masa" (która swoją drogą była popękana) położona na podłodze zaczęła odchodzić od blachy.
Jak widać na załączonym obrazku pod masą na blasze jest trochę rdzawego nalotu ale podłoga jest bez dziur.
Mam zamiar to wyczyścić i położyć nową masę i tutaj pytanie do ludzi co ogarniają blacharkę lub robili coś podobnego.
Co położyć na podłogę wewnątrz auta?
Myślałem o tym żeby oczyszczoną blachę pomalować podkładem antykorozyjnym np. Novol 360, na to Bitgum i na sam wierch jakiś lakier. Myślicie że to dobry pomysł?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Nie no oczywiście że położę na to wszystko fabryczną wykładzinę podłogi. Chciałem tylko zapytać co położyć na blachę
Novol 360 nadaje się do stali ocynkowanej - tak wynika z informacji od producenta
Myślicie że 400 ml farby + 400 ml utwardzacza mieszane 1:1 (czyli 800 ml mieszaniny) wystarczy do pomalowania podłogi w miejscach gdzie jest fabryczna "masa"?
Novol 360 nadaje się do stali ocynkowanej - tak wynika z informacji od producenta
Myślicie że 400 ml farby + 400 ml utwardzacza mieszane 1:1 (czyli 800 ml mieszaniny) wystarczy do pomalowania podłogi w miejscach gdzie jest fabryczna "masa"?
- Ven0n
- Forum Audi 80
- Posty: 266
- Rejestracja: 23 cze 2018, 12:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: ŚLUNSK
Ten rdzawy nalot to być może klej fabrycznego bitumicznego wygłuszenia, u mnie troszkę go zrywałem w miejscach drobnych wgniotek i się wystraszyłem że rdza - którą udało się wyczyścić zwykłym rozpuszczalnikiem.
Wyczyść dokładnie, jak faktycznie gdzieś jest rdza to usuń, podkład porządny, a na to maty butylowe, filc, fabryczny dywan i poskładane. Opcjonalnie za butyl pod filc możesz dać jeszcze piankę kauczukową 3-6mm
Wyczyść dokładnie, jak faktycznie gdzieś jest rdza to usuń, podkład porządny, a na to maty butylowe, filc, fabryczny dywan i poskładane. Opcjonalnie za butyl pod filc możesz dać jeszcze piankę kauczukową 3-6mm
- Ven0n
- Forum Audi 80
- Posty: 266
- Rejestracja: 23 cze 2018, 12:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: ŚLUNSK
Jak najgrubszą, na ile hajs pozwala i czego oczekujesz. Może być nawet 2.5mm. Albo standardową + bitumiczną twardą. Tylko w przypadku bitumicznych musisz mieć 100% pewności że nigdy nie znajdzie się tam woda bo to dziadostwo może i jest twarde ale higroskopijne.
A ciekawostka - Bitex wykańcza podwozie samochodu w natychmiastowym tempie. Kauczuk, epoxyd i butyl.
A ciekawostka - Bitex wykańcza podwozie samochodu w natychmiastowym tempie. Kauczuk, epoxyd i butyl.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko