Witam,
W mojej b4 notorycznie znika prąd. Po 2 dniach postoju nawet kontrolki nie zaświecą.
Co zrobiłem:
1. Miernik w dłoń i sprawdzamy pobór na postoju. 0,2A ciągnie cały czas, wyciągam więc wszystkie bezpieczniki ze skrzynki pod maską. Bez zmian.
2. Zdemontowałem radio.
3. Wyciągnąłem bezpieczniki od LPG i sterowania centralnym które kiedyś dokładałem.
4. Sprawdziłem przełączniki otwarcia drzwi i klapy bagażnika. Wszystko w normie.
5. Odłączyłem alternator i rozrusznik.
6. Znalazłem bezpiecznik pod kierownicą, również brak reakcji.
7. Po odkręceniu czerwonego kabla z klemy plusowej na mierniku pojawiło się upragnione zero.
Problem w tym że ten to trzydziestka więc dużo rzeczy jest do niego podłączone.
W związku z tym mam pytanie:
Czy istnieją układy podłączone bez bezpiecznika lub mają bezpiecznik w innym miejscu?
[B4 2.0 ABK] Kradzież prądu poza bezpiecznikami
Właśnie szedłem do komputera napisać co się stało.
Twoja propozycja z przekaźnikiem szyberdachu była słuszna, przekaźnik 318 posiada 1 pin podłączony na bypass'ie przed bezpiecznikiem szyberdachu.
Rozładowywało mi aku ponieważ mam 3 km do pracy wiec zawsze jest lekko niedoładowany a te 0,2A po prostu przeniosło bilans energetyczny pod kreske.
PS. Co robi ten przekaźnik? Niby jest od szyberdachu a mimo to po wyciągnięciu szyber normalnie dziala.
Twoja propozycja z przekaźnikiem szyberdachu była słuszna, przekaźnik 318 posiada 1 pin podłączony na bypass'ie przed bezpiecznikiem szyberdachu.
Rozładowywało mi aku ponieważ mam 3 km do pracy wiec zawsze jest lekko niedoładowany a te 0,2A po prostu przeniosło bilans energetyczny pod kreske.
PS. Co robi ten przekaźnik? Niby jest od szyberdachu a mimo to po wyciągnięciu szyber normalnie dziala.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 340
- Rejestracja: 08 paź 2015, 10:59
- Imię: Jac
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
3 km do pracy to około 5 minut jazdy. Tyle powinno wystarczyć do zrównoważenia pobranego prądu do rozrusznika i pozwolić na bezproblemowe uruchomienie auta przy powrocie z pracy. Chyba że w trakcie jazdy masz włączony wentylator na maksa oraz ogrzewanie szyby tylnej, ewentualnie jakieś mocniejsze audio.mazur537 pisze:Rozładowywało mi aku ponieważ mam 3 km do pracy wiec zawsze jest lekko niedoładowany a te 0,2A po prostu przeniosło bilans energetyczny pod kreske.
Ze starszych poradników pamiętam, że aby w pełni pokryć bilans energetyczny auta, potrzeba około 20 minut jazdy / pracy silnika.