Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Szarpanie nierówna praca brak mocy.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
maro0912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 04 paź 2012, 23:24
Imię: Marek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

[B4 2.0 ABK] Szarpanie nierówna praca brak mocy.

Post autor: maro0912 » 15 kwie 2020, 22:43

Jak w temacie od około tygodnia borykam się z powyższymi problemami, wszystko pojawiło się nagle, dodatkowo silnik bardzo ciężko odpala i potrzebuje chwili, żeby zaskoczyć.
Świece wymieniane około rok temu palec, kopułka, kable około pół roku temu.
Jakoś 2 tygodnie temu wymieniany kompletny rozrząd i ustawiany zapłon u jugo.
Regulator ciśnienia paliwa chyba ok bo nie leci z niego paliwo.
Te same objawy na benzynie oraz na LPG
Jeszcze przy odpaleniu i potem jak auto pracuje strasznie śmierdzi paliwem.
Z tego co widzę to sonda padaka? Ale czy ona będzie aż takie problemy powodować?
Logi:
001: http://vaglogger.apphb.com/log/5e97423b6ea5100e1c951caf
002 http://vaglogger.apphb.com/log/5e97423c6ea5100e1c951cb0
004 http://vaglogger.apphb.com/log/5e97423c6ea5100e1c951cb1

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 kwie 2020, 16:44

Widzę że było jakieś cofnięcie bazy danych do wcześniejszego stanu. Mam nadzieje że autor przeczytał moją sugestie o połączeniu wejścia sondy do masy bo ABK czasem potrafi długo trzymać mocno zmienioną mieszankę zanim się zorientuje że sonda nie działa.

maro0912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 04 paź 2012, 23:24
Imię: Marek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Post autor: maro0912 » 16 kwie 2020, 17:45

tak przeczytałem sprawdziłem brak efektu więc wróciłem do podstaw i niestety problem okazał się nie być natury elektrycznej jak podejrzewałem. Pomierzyłem kompresję a tu zonk 0 na 1 i 2 cylindrze, jest jakaś opcja sprawdzenia przyczyny bez zrzucania głowicy czy raczej się nie obejdzie?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 16 kwie 2020, 21:10

Jak masz zero na dwóch cylindrach obok siebie to możliwe że przepaliło uszczelkę pomiędzy nimi.

maro0912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 04 paź 2012, 23:24
Imię: Marek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Post autor: maro0912 » 16 kwie 2020, 21:18

właśnie tego się obawiam no nic trzeba będzie zwalić czapkę i zobaczyć co się tam podziało

Kogutiru
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 17 gru 2017, 20:07
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 AGG+lpg
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Kogutiru » 16 kwie 2020, 21:52

Wstrzel powietrze w miejsce gniazda świecy może to zawór bedziesz słyszał na ssacym lub wydechowym

maro0912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 04 paź 2012, 23:24
Imię: Marek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Post autor: maro0912 » 18 kwie 2020, 17:32

zdjąłem dzisiaj głowice okazuje się że wypalona między 1 a 2 cylindrem gorzej że sama głowica też wypalona dość znacznie. Pytanie czy to tylko przyczyna czy raczej wypalenie uszczelki było skutkiem innej awarii?
Obrazek

Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl