Jak w temacie od około tygodnia borykam się z powyższymi problemami, wszystko pojawiło się nagle, dodatkowo silnik bardzo ciężko odpala i potrzebuje chwili, żeby zaskoczyć.
Świece wymieniane około rok temu palec, kopułka, kable około pół roku temu.
Jakoś 2 tygodnie temu wymieniany kompletny rozrząd i ustawiany zapłon u jugo.
Regulator ciśnienia paliwa chyba ok bo nie leci z niego paliwo.
Te same objawy na benzynie oraz na LPG
Jeszcze przy odpaleniu i potem jak auto pracuje strasznie śmierdzi paliwem.
Z tego co widzę to sonda padaka? Ale czy ona będzie aż takie problemy powodować?
Logi:
001: http://vaglogger.apphb.com/log/5e97423b6ea5100e1c951caf
002 http://vaglogger.apphb.com/log/5e97423c6ea5100e1c951cb0
004 http://vaglogger.apphb.com/log/5e97423c6ea5100e1c951cb1
[B4 2.0 ABK] Szarpanie nierówna praca brak mocy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4657
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Widzę że było jakieś cofnięcie bazy danych do wcześniejszego stanu. Mam nadzieje że autor przeczytał moją sugestie o połączeniu wejścia sondy do masy bo ABK czasem potrafi długo trzymać mocno zmienioną mieszankę zanim się zorientuje że sonda nie działa.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4657
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak masz zero na dwóch cylindrach obok siebie to możliwe że przepaliło uszczelkę pomiędzy nimi.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga