Witam. Wczoraj z kumplem w B4 1.9TDI 1z osprzęt Pierburg czyściliśmy nastawnik pompy. Powodem czyszczenia był taki, że silnik nie równo pracował i podczas jazdy telepało całą budą na 3, 4 5 biegu. Odłączałem czujnik prędkości i przestawało telepać. Po czyszczeniu nastawnika i złożeniu do kupy motor nie pali. Paliwo nie idzie do wtrysków. Zrobiłem obejście filtra i na krótko z karnistra paliwo podane główny i powrotny i dalej nie pali a paliwo dalej nie idzie na wtryski. Z tzw wspomagacza plaka gada motor. Na bloku 001 napięcie czujnika jest 0.740V. Nie wiemy co dalej ją boli.
Czy ktoś byłby w stanie coś podpowiedzieć pomóc ?
Pozdrawiam klubowiczów!
[B4 1.9TDI 1Z] Problem z odpaleniem po czyszczeniu nastawnika
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: [B4 1.9TDI 1Z] Problem z odpaleniem po czyszczeniu nastawnika
A zaznaczałeś położenie nastawnika na pompie zanim go zdjąłeś :?:
Czy lekko przesuwałeś nastawnik w stronę przedniej szyby celem zwiększenia dawki paliwa :?:
Czy lekko przesuwałeś nastawnik w stronę przedniej szyby celem zwiększenia dawki paliwa :?:
- Bebeszek
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 mar 2017, 17:01
- Imię: Pawel
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Borków/k Lublina
Re: [B4 1.9TDI 1Z] Problem z odpaleniem po czyszczeniu nastawnika
Znaków nie zaznaczałem wgl. Problem rozwiązany. Czujnik RSW ustawiony na 0.760V. Nastawnik sporo przesunięty w stronę szyby i zagadał. Blok 001 i dawka ustawiona na 3.4-3.6mg i teraz równo silnik pracuje i reaguje lepiej na pedał gazu. Telepanie budy na 3-4-5 biegu przy niskich obrotach zniknęło. Temat można zamknąć!Krzysiek 84 pisze: ↑07 cze 2020, 11:53A zaznaczałeś położenie nastawnika na pompie zanim go zdjąłeś :?:
Czy lekko przesuwałeś nastawnik w stronę przedniej szyby celem zwiększenia dawki paliwa :?: