Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI 1Z] Problem z odpaleniem po czyszczeniu nastawnika

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bebeszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 15 mar 2017, 17:01
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Borków/k Lublina

[B4 1.9TDI 1Z] Problem z odpaleniem po czyszczeniu nastawnika

Post autor: Bebeszek » 07 cze 2020, 09:14

Witam. Wczoraj z kumplem w B4 1.9TDI 1z osprzęt Pierburg czyściliśmy nastawnik pompy. Powodem czyszczenia był taki, że silnik nie równo pracował i podczas jazdy telepało całą budą na 3, 4 5 biegu. Odłączałem czujnik prędkości i przestawało telepać. Po czyszczeniu nastawnika i złożeniu do kupy motor nie pali. Paliwo nie idzie do wtrysków. Zrobiłem obejście filtra i na krótko z karnistra paliwo podane główny i powrotny i dalej nie pali a paliwo dalej nie idzie na wtryski. Z tzw wspomagacza plaka gada motor. Na bloku 001 napięcie czujnika jest 0.740V. Nie wiemy co dalej ją boli.
Czy ktoś byłby w stanie coś podpowiedzieć pomóc ?
Pozdrawiam klubowiczów!

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Re: [B4 1.9TDI 1Z] Problem z odpaleniem po czyszczeniu nastawnika

Post autor: Krzysiek 84 » 07 cze 2020, 11:53

A zaznaczałeś położenie nastawnika na pompie zanim go zdjąłeś :?:

Czy lekko przesuwałeś nastawnik w stronę przedniej szyby celem zwiększenia dawki paliwa :?:

Awatar użytkownika
Bebeszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 15 mar 2017, 17:01
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Borków/k Lublina

Re: [B4 1.9TDI 1Z] Problem z odpaleniem po czyszczeniu nastawnika

Post autor: Bebeszek » 07 cze 2020, 14:56

Krzysiek 84 pisze:
07 cze 2020, 11:53
A zaznaczałeś położenie nastawnika na pompie zanim go zdjąłeś :?:

Czy lekko przesuwałeś nastawnik w stronę przedniej szyby celem zwiększenia dawki paliwa :?:
Znaków nie zaznaczałem wgl. Problem rozwiązany. Czujnik RSW ustawiony na 0.760V. Nastawnik sporo przesunięty w stronę szyby i zagadał. Blok 001 i dawka ustawiona na 3.4-3.6mg i teraz równo silnik pracuje i reaguje lepiej na pedał gazu. Telepanie budy na 3-4-5 biegu przy niskich obrotach zniknęło. Temat można zamknąć!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga