Witam
Mam pytanie do właścicieli Audi 80/90 B3 posiadających radio podpięte do fabrycznej instalacji. Konkretnie chodzi o kostkę zasilającą radio.
Czy radio się wam uruchamia po przekręceniu na zapłon czy tylko na pracującym silniku?
U mnie jest taki (chyba) problem:
Mam oryginalną kostkę do zasilania radia.
Kabel biało-niebieski to ten który powinien uruchomić radio po przekręceniu kluczyka i tu jest problem a mianowicie:
- gdy wyjmę kluczyk ze stacyjki mam tam jakieś małe napięcie około 1V które zdaje się zanikać ale baaardzo powoli
- po przekręceniu kluczyka na zapłon mam tak około 10,5V i radio nie startuje
- po odpaleniu silnika mam całe 12V i radio się uruchamia
- gdy przekręcę kluczyk na zapłon ale mam odpiętą niebieską wtyczkę od licznika to jest tam 5,6V
- gdy przekręcę kluczyk na zapłon ale mam odpiętą niebieską wtyczkę od licznika i wtyczkę od tej skrzyneczki od blokady dyferencjału pod kanapą to nie mam napięcia - 0V
Ktoś wie co jest nie tak? Czy po prostu radio w tym samochodzie ma działać dopiero po uruchomieniu silnika?
Dodam że radio które podpinam to nie oryginał Audi tylko stary kaseciak Blaupunkt który jest sprawny na 100%
[90 B3] Pytanie odnośnie instalacji radioodbiornika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [90 B3] Pytanie odnośnie instalacji radioodbiornika.
W 80tkach nie ma fabrycznie plusa po zapłonie na kostkach radia a biało-niebieski to sygnał prędkości z licznika dla radia z funkcją zmiany głośności w zależności od prędkości. Pewnie będzie tam pojawiać się i znikać 12V gdy będzie powoli jechać.
Re: [90 B3] Pytanie odnośnie instalacji radioodbiornika.
O kurde na to bym nie wpadł.
Czyli zmarnowałem dwa dni na grzebanie w instalacji a mogłem zapytać od razu.
Dzięki za pomoc.
Czyli zmarnowałem dwa dni na grzebanie w instalacji a mogłem zapytać od razu.
Dzięki za pomoc.