witam pacjent audi 80 2.0 abk sekwencja stag
sterownik stag 4 eco
reduktor at09
wtryski valteki
problem polega na tym ze na gazie auto chodzi jakby nie paliło na jeden gar,na wolnych obrotach jest ok pracuje normalnie
kalibracje przechodzi ok,programowo tez tak jak było zawsze,nawet wczytywałem stare ustawienie na których jezdziła elegancko
auto jezdzilo bez problemowo az nagle zauwazylem ze przy przyspieszeniu silnik dziwnie pracuje jakby nie dopalal na jeden gar,wg programu stag gas syncro wszystko jest ok
kopuła,przewody swiece nowe,próbowałem kilka rodzaji
co ciekawe ,zmiemiane na inne wtrsyki lpg ktore u znajomego chodzily wporzadku bez zmian
zrobiłem kilka testow podczas pracy na lpg sciskalem kolejno wezyki od kolektora do wtryskow i reakcja jest na kazdym cylindrze,odpinałem pompe paliwa by wykluczyc 2 paliwa na raz bez zmian
najciekawsze jest to gdy w programie wylacze 4 wtrysk lpg auto wkreca sie normalnie i jedzie w miare ok lecz slabiej jak powinno wiadomo,tak samo dzieje sie na 2 innych listwach,przepinalem nawet wezyki z 4 wtrysku lpg na 3 cylinder,z 3 wtrsyku na 4 cylinder,bez zmian wkreca sie na obroty lecz słychac ze prycha jakby jeden gar nie dopalał cały czas jest lepiej gdy programowo wyłacze cylinder 4
mierzyłem kompresje 9-10 na kazdym garze
na benzynie auto jezdzi bez problemow tak jak powinno,wczesniej na gazie tez hulało elegancko,cos stalo sie z dnia na dzien,jazdy zbieranie map nic nie daje. ..ktos ma jakies pomysły?
[b4 2.0 abk] sekwencja stag problem
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: [b4 2.0 abk] sekwencja stag problem
Na valdemarach abk nigdy nie jeździł i nie będzie jeździł dobrze to szajs a nie wtryski w dodatku za wolne - to po pierwsze
pokaż ustawienia instalacji bo tak to wróżenie z fosów
i po trzecie
pokaż ustawienia instalacji bo tak to wróżenie z fosów
i po trzecie
hmm, coś mi się zdaje że Twój silnik pomału kończy żywot
Re: [b4 2.0 abk] sekwencja stag problem
wiem ze walteki to lipa,tak kupiłem lecz auto smigalo w miare ok na gazie,podmieniałem tez listwe na inna sprawną,problem jest ten sam,mam w garazu jeszcze wtryski jakies herculesy gism z dyszami 2.0 ,probowałem tez na nich kalibracja,mapyu,jazda jest to samo,najdziwniejsze jest to ze po wylaczeniu 4 wtrysku jest ok auto jedzie normalnie bez prychania i ten problem jest na kazdej listwie,przewody siweice kopułki,podmieniane ,aktualnie załozone nowe,dzisiaj jeszcze odpale program i obadam
na benzynie auto nie kuleje,jezdzi normalnie tak jak powinno
myslałem ze moze gdzies lewe powietrze łapie,sprawdzałem pryskajac plakiem nic nie wykryłem
na benzynie auto nie kuleje,jezdzi normalnie tak jak powinno
myslałem ze moze gdzies lewe powietrze łapie,sprawdzałem pryskajac plakiem nic nie wykryłem
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: [b4 2.0 abk] sekwencja stag problem
Więc dla mnie możliwości są dwie najprawdopodobniej - źle wyregulowana instalacja lub przez to że kompresja na bardzo niskim poziomie mieszanka nie jest dopalana jak należy. Ale mogę się też mylić
Re: [b4 2.0 abk] sekwencja stag problem
cisnienie na kazdym cylindrze ejst jednakowe,auto jezdziło bezproblemowo,cos nagle sie stało,podmieniałem dzisiaj sterownik gazu od znajomego lecz nie przyniosło to zadnego efektu,najbardziej dziwi mnie to ze na benzynie wszystko jest ok a na lpg prycha ,na wolnych obrotach na lpg tez jest ok,wkretki w kolektorze drozne,podczas pracy na lpg wyłacze ten nieszczesny 4 gar auto wkreca sie normalnie
jutro spróbuje podmnienic reduktor bo mam jeszcze 2 w garazu
jutro spróbuje podmnienic reduktor bo mam jeszcze 2 w garazu
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: [b4 2.0 abk] sekwencja stag problem
Pokaż jak masz ustawioną instalację, jaki mnożnik początkowy Ci wyszedł to dwa, możesz napisać jakie dysze i jakie ciśnienie - chodź to wyjdzie pewnie samo w ustawieniach jakie masz.
Skoro na bp jeszcze śmiga to moooże jeszcze po śmiga na lpg pod warunkiem że dobrze ustawisz instalację, chodź nie jest to szatan i nie będzie bo 9 to ciśnienie minimalne dla tego silnika, zdrowy abk ma mieć ok 14 nawet do 16, więc teraz sobie porównaj gdzie jest Twój.
ps po za tym z tego co widzę to na gazie nie jeździsz wcale aż tak długo bo 18 maja pytałeś jak podłączyć sygnał obr
Skoro na bp jeszcze śmiga to moooże jeszcze po śmiga na lpg pod warunkiem że dobrze ustawisz instalację, chodź nie jest to szatan i nie będzie bo 9 to ciśnienie minimalne dla tego silnika, zdrowy abk ma mieć ok 14 nawet do 16, więc teraz sobie porównaj gdzie jest Twój.
ps po za tym z tego co widzę to na gazie nie jeździsz wcale aż tak długo bo 18 maja pytałeś jak podłączyć sygnał obr
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: [b4 2.0 abk] sekwencja stag problem
Kłopotów z płynem chłodniczym przypadkiem nie masz?
Re: [b4 2.0 abk] sekwencja stag problem
ogarniete,co sie okazało wezyk od 4 wtrsykiwacza lpg rozwarstwil się w srodku przez co był przytkany;),najjlepsze jest to ze przy przeróbce z 2gen na sekwencje ten wezyk kupowalem na metry w sklepie motoryzacyjnym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: [b4 2.0 abk] sekwencja stag problem
No i dobrze, że znalazłeś. Jak masz te same w 4 sztukach to wymień od razu wszystkie, bo niespodzianki prawdopodobnie Ci sprawią po kolei.
Przy okazji - świece masz czyste, brak jakichś podejrzanych osadów?
Przy okazji - świece masz czyste, brak jakichś podejrzanych osadów?