Jak na foto, stara małpa do jeżdżenia na urlop, kupiona dekadę temu w stanie raczej średnim
Silnik:
2.0 ABK
Skrzynia:
DHK (szybka)
rok:
1997
Mody:
-zawias mieszanka KW, KAW, itp (nisko,twardo) 2 miejsce w carlimbo na Dynówce
-Kuty wahacz
-girling 60
-rozpórka wichers
-kołyska 2.8
-regulowany panhard
-pierdzący tłumik
-sycząca wkładka J&R
-koła 7.5x17 kapeć 205 45 17
-zderzak s2
-nowe wnętrze
-Nowy (używany) dach
-kierownica s-line
I trochę obciachowego pozowaństwa normalnie instawiocha, ale jak by zasłonić moje dupsko to widok nawet spoko
Audi Cabrio 2.0 ABK
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Re: Audi Cabrio 2.0 ABK
Witamy witamy
Opowiedz coś więcej o zawieszeniu.
Opowiedz coś więcej o zawieszeniu.
- Jacła
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 30 lip 2020, 14:35
- Imię: Jacek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gorlice
Re: Audi Cabrio 2.0 ABK
na przodzie springi KW i wkłady od gwintu, producent nie znany bo z odzysku, mega twardo, prędzej błotnik ugniesz niż zapracuje do kompletu poduszki od b3 (niskie), i talerzyki chyba od b2 ale nie wiem do końca bo trochę na warsztacie przeleżały
na dziury mocno średnio, na autostradzie przestaje mieć znaczenie.
tył springi KAW i porezany amor Bilek B6 od starego polo.
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Re: Audi Cabrio 2.0 ABK
Obecnie jeżdżę na sprężynach H&R i bilstein b6 albo b9 nie pamiętam już. Od kilku lat rozglądam się za gwintem. Chciałem KW V1 albo V2 ale to jest około 5-7 tys. Customy kosztują coś koło 2 tys ale z ich jakością średnio. Jedne są ok inne nie nadają się do jazdy. Przy mojej jeździe zależy mi na sztywnym zawieszeniu a nie na glebie bo nie do tego samochód budowałem. Fajny zestaw masz. Jeżeli właściwości jezdne się poprawiły to gratulować. Szkoda ze nie ma normalnych zestawów dostępnych.
- Jacła
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 30 lip 2020, 14:35
- Imię: Jacek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gorlice
Re: Audi Cabrio 2.0 ABK
Miałem kiedyś sedana ABT w automacie na KW V1, kupiłem w Zgorzelcu za 150 euro bo miał drzwi wgniecione
Polecam, Naprawdę warto. Z kitów bardzo fajnie spisywał się u mnie miks Amorów Koni (z regulacją twardości) + spręzyny KW
regulacja robiła robotę, klucz do ręki 2 minuty i masz beton do dziczenia albo tapczan na wypady z laską (sprzedaży tego zestawu do dzisiaj żałuję)
natomiast na ta-technix, mtsach itp gleba była ale jazda średnia
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Re: Audi Cabrio 2.0 ABK
Sedan to nie to samo co cabrio i te gwinty się różnią. Ale fajnie by było chociaż za 500 euro dostać taki gwint.
W końcu coś znajdę odpowiedniego. Zależy mi tylko na usztywnieniu.
Miałem różne gwinty i kity w wielu innych autach i najbardziej chwalę sobie weiteca i kw. Do tego grubsze stabilizatory i jest idealnie.
Teraz źle nie jest ale wiem że mogłoby być lepiej
Re: Audi Cabrio 2.0 ABK
Witam
A pokaż jakieś zdjęcia tej rozpórki
A pokaż jakieś zdjęcia tej rozpórki