Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

Audi Cabrio 2.0 ABK

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Jacła
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 30 lip 2020, 14:35
Imię: Jacek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gorlice

Audi Cabrio 2.0 ABK

Post autor: Jacła » 30 lip 2020, 16:00

Jak na foto, stara małpa do jeżdżenia na urlop, kupiona dekadę temu w stanie raczej średnim

Silnik:
2.0 ABK
Skrzynia:
DHK (szybka)
rok:
1997

Mody:
-zawias mieszanka KW, KAW, itp (nisko,twardo) 2 miejsce w carlimbo na Dynówce
-Kuty wahacz
-girling 60
-rozpórka wichers
-kołyska 2.8
-regulowany panhard
-pierdzący tłumik
-sycząca wkładka J&R
-koła 7.5x17 kapeć 205 45 17
-zderzak s2
-nowe wnętrze
-Nowy (używany) dach
-kierownica s-line

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I trochę obciachowego pozowaństwa :P normalnie instawiocha, ale jak by zasłonić moje dupsko to widok nawet spoko

Obrazek

Awatar użytkownika
JakiBoY
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 150
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
Imię: Mateusz
Lokalizacja: InoCity
Kontakt:

Re: Audi Cabrio 2.0 ABK

Post autor: JakiBoY » 30 lip 2020, 17:16

Witamy witamy <spoko>
Opowiedz coś więcej o zawieszeniu.
Cabrio 96' 1.8T "lekko dłubniety" stage 1.5
300s 17' 3.6 v6
Wcześniej poza fajnymi autami były dwie deskorolki, 4 rowery, 600rr i 954 Fireblade

Awatar użytkownika
Jacła
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 30 lip 2020, 14:35
Imię: Jacek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gorlice

Re: Audi Cabrio 2.0 ABK

Post autor: Jacła » 31 lip 2020, 13:47

JakiBoY pisze:
30 lip 2020, 17:16
Witamy witamy <spoko>
Opowiedz coś więcej o zawieszeniu.

na przodzie springi KW i wkłady od gwintu, producent nie znany bo z odzysku, mega twardo, prędzej błotnik ugniesz niż zapracuje :) do kompletu poduszki od b3 (niskie), i talerzyki chyba od b2 ale nie wiem do końca bo trochę na warsztacie przeleżały
na dziury mocno średnio, na autostradzie przestaje mieć znaczenie.
tył springi KAW i porezany amor Bilek B6 od starego polo.

Awatar użytkownika
JakiBoY
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 150
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
Imię: Mateusz
Lokalizacja: InoCity
Kontakt:

Re: Audi Cabrio 2.0 ABK

Post autor: JakiBoY » 31 lip 2020, 15:24

Obecnie jeżdżę na sprężynach H&R i bilstein b6 albo b9 nie pamiętam już. Od kilku lat rozglądam się za gwintem. Chciałem KW V1 albo V2 ale to jest około 5-7 tys. Customy kosztują coś koło 2 tys ale z ich jakością średnio. Jedne są ok inne nie nadają się do jazdy. Przy mojej jeździe zależy mi na sztywnym zawieszeniu a nie na glebie bo nie do tego samochód budowałem. Fajny zestaw masz. Jeżeli właściwości jezdne się poprawiły to gratulować. Szkoda ze nie ma normalnych zestawów dostępnych.
Cabrio 96' 1.8T "lekko dłubniety" stage 1.5
300s 17' 3.6 v6
Wcześniej poza fajnymi autami były dwie deskorolki, 4 rowery, 600rr i 954 Fireblade

Awatar użytkownika
Jacła
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 30 lip 2020, 14:35
Imię: Jacek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gorlice

Re: Audi Cabrio 2.0 ABK

Post autor: Jacła » 31 lip 2020, 21:15

JakiBoY pisze:
31 lip 2020, 15:24
Chciałem KW V1 albo V2 ale to jest około 5-7 tys.
Miałem kiedyś sedana ABT w automacie na KW V1, kupiłem w Zgorzelcu za 150 euro bo miał drzwi wgniecione :P

Polecam, Naprawdę warto. Z kitów bardzo fajnie spisywał się u mnie miks Amorów Koni (z regulacją twardości) + spręzyny KW
regulacja robiła robotę, klucz do ręki 2 minuty i masz beton do dziczenia albo tapczan na wypady z laską :P (sprzedaży tego zestawu do dzisiaj żałuję)

natomiast na ta-technix, mtsach itp gleba była ale jazda średnia :(

Awatar użytkownika
JakiBoY
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 150
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
Imię: Mateusz
Lokalizacja: InoCity
Kontakt:

Re: Audi Cabrio 2.0 ABK

Post autor: JakiBoY » 01 sie 2020, 01:21

Jacła pisze:
31 lip 2020, 21:15
Miałem kiedyś sedana ABT w automacie na KW V1, kupiłem w Zgorzelcu za 150 euro bo miał drzwi wgniecione :P
Sedan to nie to samo co cabrio i te gwinty się różnią. Ale fajnie by było chociaż za 500 euro dostać taki gwint.
W końcu coś znajdę odpowiedniego. Zależy mi tylko na usztywnieniu.
Miałem różne gwinty i kity w wielu innych autach i najbardziej chwalę sobie weiteca i kw. Do tego grubsze stabilizatory i jest idealnie.
Teraz źle nie jest ale wiem że mogłoby być lepiej
Cabrio 96' 1.8T "lekko dłubniety" stage 1.5
300s 17' 3.6 v6
Wcześniej poza fajnymi autami były dwie deskorolki, 4 rowery, 600rr i 954 Fireblade

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”