auta
- Sagitari
 - Forum Audi 80

 - Posty: 232
 - Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
 - Imię: Krzysztof
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 1.9 1Z
 
I ja napiszę, że długo siedziało mi w głowie A6 C4, ale kupując takie auto w mocno przystępnej cenie, jestem przekonany, że musiałbym przejść od nowa całą drogę, jaką przeszedłem z 80-ką (chodź tej jeszcze nie zakończyłem). Myślę, że odbudowę auta można sobie raz zafundować, zwłaszcza jak się jest nieco młodszym i jest na takie rzeczy nieco więcej czasu.
Faktycznie, gdybym teraz musiał zmienić pojazd, to musiałbym szukać coś ze współczesnych aut i raczej nie byłoby to Audi (ale jak to mówią "nigdy nie mów nigdy"), chodź pamiętam niedawne ogłoszenie firmy specjalizującej się w sprowadzaniu klasyków i aut nieco nowszych z pełną historią serwisową. Mieli wystawione piękne czarniutkie A4 w Avancie z AFN-em 110 KM. Przebieg 154 tys. km. Nie jakieś kręcone 154, tylko faktycznie egzemplarz w oryginale - takie rzeczy widać na zdjęciach szczególnie od spodu auta. Auto wystawione za 20 koła i co dalej ? Bardzo szybko się sprzedał. Tyle więc trzeba wyłożyć, albo i więcej za analogicznie utrzymane A6/A100 C4, i to bez znaczenia, czy TDI czy V-ka pod maską. Nadal jest to jednak często połowa ceny w porównaniu do tego, jak trzymają ceny np. dobrze utrzymane Mercedesy z serii W124.
			
			
									
									
						Faktycznie, gdybym teraz musiał zmienić pojazd, to musiałbym szukać coś ze współczesnych aut i raczej nie byłoby to Audi (ale jak to mówią "nigdy nie mów nigdy"), chodź pamiętam niedawne ogłoszenie firmy specjalizującej się w sprowadzaniu klasyków i aut nieco nowszych z pełną historią serwisową. Mieli wystawione piękne czarniutkie A4 w Avancie z AFN-em 110 KM. Przebieg 154 tys. km. Nie jakieś kręcone 154, tylko faktycznie egzemplarz w oryginale - takie rzeczy widać na zdjęciach szczególnie od spodu auta. Auto wystawione za 20 koła i co dalej ? Bardzo szybko się sprzedał. Tyle więc trzeba wyłożyć, albo i więcej za analogicznie utrzymane A6/A100 C4, i to bez znaczenia, czy TDI czy V-ka pod maską. Nadal jest to jednak często połowa ceny w porównaniu do tego, jak trzymają ceny np. dobrze utrzymane Mercedesy z serii W124.
kupowanie klasyka ma sens jedynie jak masz miejsce do dłubania pod dachem,i drugie auto  jak zaczniesz grzebać a skończysz z ręką w nocniku  
  stare auta mają to do siebie że jak ruszysz gówno to się okaże że remont kapitalny bądź całosciowy trzeba zrobic,a rdza jak nie wyszła to siedzi w ukryciu i czeka na atak   
			
			
									
									
						- 
									Onlineenzoo
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 999
 - Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
 - Imię: Mirosław
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Coupe quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Legnica
 
Re: auta
ja tam 80tki nigdy nie sprzedam za dużo pracy, czasu, pięniedzy w nią włożyłem tylko żałuje że wcześniej błąd popełniłem sprzedając Cabrio przez kobiete 
 ale teraz mam tą 80tki w garażu na zloty i a6 c5 v8 na codzień i też jej nie sprzedam hehe
			
			
									
									
						- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
Re: auta
- 
				
				noorbi
 
							
















