Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Kulpiacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2019, 10:29
Lokalizacja: Puławy

80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )

Post autor: Kulpiacz » 06 paź 2020, 22:30

Więc tak problem z uruchomieniem 2.0Abt.
Co zrobiłem wymieniłem kopułkę i palec bo wyglądały na dość zmęczone życiem ( kopułkę mierzyłem miernikiem na Omach wszystkie 3 miały 0.05 oma jeden ten 4 trochę tak niestabilinie 0.05-0.11 oma ) dlatego obstawiałem że to kopułka :)
Rozrząd oki znak OT na wałku rozrządu przecina się to całe 0 na kole wałku korbowego ( chyba tak to się nazywa ) palec rozdzielacza prawie się przecina z tą kreską w rozdzielaczu .Kable w kopułce też oki 1,3,4,2.
Iskra jest na wszystkich 4 przewodach .
Dziś robiłem pomiar ciśnienia cylindrów pożyczyłem manometr od kolegi wyniki następujące.
1-11bar. 2-11bar. 3-10.5 bara. 4-10bar .
Próbowałem auto odpalić na plaka ale wiele to nie pomogło .
Pompka podaje paliwo wiem bo widzę jak zdejmę obudowę filtra jak włącze zapłon takie tryśnięcie paliwa .
Miernikiem mierzyłem tak na włączonym zapłonie oczywiście
- prąd wtyczki do czujnika halla prawie 12 volt ( nie wiem czy nie za duże ) czytałem że ma być 4-6 volt ale chyba jak silnik pracuje tak ?

Kostki przy Monowtrysku

żółta ma 4 piny ( chyba od wtrysku paliwa ) na jednym pinie 5 volt reszta 0 .
Czarna na 6 pinów ( od strony pasa przedniego ) Na dwóch pinach 12 Volt reszta 0
Czarna na 5 pinów od strony kabiny auta ta pewnie od krokowca bo po odłączeniu jej coś się cofneło przy lince gazu
Tutaj jeden pin 5 volt drugi 4 vot . reszta 0 voltów .
Auto zaczeło mi nie równo pracować tak jakby na 2 tłoki po zjechaniu na parking już go nie odpaliłem :/
sholowany do domu i próbuję sam naprawić .
Dzisiaj nawet mi odpaliło ale to chwilę dosłownie 15 sekund i zgasło silnik pracował strasznie nie równo .
Świece koloru czarnego są .
Auto na instalację lpg zwykła od 14 lat .

Poproszę o jakieś rady lub wskazówki .

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Re: 80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )

Post autor: Jarewa » 06 paź 2020, 22:57

zalewa ci mocno

i tu jest problem
Kulpiacz pisze:
06 paź 2020, 22:30
Pompka podaje paliwo wiem bo widzę jak zdejmę obudowę filtra jak włącze zapłon takie tryśnięcie paliwa .
I pewnie standardowa usterka, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.

Kulpiacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2019, 10:29
Lokalizacja: Puławy

Re: 80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )

Post autor: Kulpiacz » 06 paź 2020, 23:01

Oki co mam zrobić ??

Regulator ciśnienia oki jest jakiś post na forum jak go wymienić ?

edit

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Re: 80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )

Post autor: Jarewa » 07 paź 2020, 13:37

Zrób tak by nie sikalo paliwo po włączeniu zapłonu... Są tematy i to sporo poszukaj pod tytułem uszkodzona membrana regolatora ciśnienia paliwa monowtrysk czy tam abt.

Kulpiacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2019, 10:29
Lokalizacja: Puławy

Re: 80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )

Post autor: Kulpiacz » 07 paź 2020, 22:44

No okey .
Więc szukamy

Piter Augustów
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 paź 2009, 21:00
Lokalizacja: Augustów/Podlasie

Re: 80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )

Post autor: Piter Augustów » 10 paź 2020, 12:53

Zmierz ciśnienie sterujące pompy paliwa 0,8-1,2 bar ,oraz ciśn. utrzymania po 5min 0,5 bar .Zasilanie wtryskiwacza żółta kostka 2 wtyk od lewej i dowolna masa przy kręceniu rozrusznikiem = napięcie aku,sprawdzenie sygnału też 2 i 3 wtyk tej samej kostki za pomocą diody led 12V z opornikiem lub małej żarówki 1,2W też przy kręceniu rozrusznikiem ,diode led dłuższym końcem dajemy na wtyk 2 ,odwrotnie nie zaświeci .Ale jak koledzy pisali pewnie membrana do wymiany.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )

Post autor: Leo » 12 paź 2020, 07:40

Kolega pisał mi, że wymienił cały moduł wtrysku paliwa i auto odżyło.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga