Więc tak problem z uruchomieniem 2.0Abt.
Co zrobiłem wymieniłem kopułkę i palec bo wyglądały na dość zmęczone życiem ( kopułkę mierzyłem miernikiem na Omach wszystkie 3 miały 0.05 oma jeden ten 4 trochę tak niestabilinie 0.05-0.11 oma ) dlatego obstawiałem że to kopułka
Rozrząd oki znak OT na wałku rozrządu przecina się to całe 0 na kole wałku korbowego ( chyba tak to się nazywa ) palec rozdzielacza prawie się przecina z tą kreską w rozdzielaczu .Kable w kopułce też oki 1,3,4,2.
Iskra jest na wszystkich 4 przewodach .
Dziś robiłem pomiar ciśnienia cylindrów pożyczyłem manometr od kolegi wyniki następujące.
1-11bar. 2-11bar. 3-10.5 bara. 4-10bar .
Próbowałem auto odpalić na plaka ale wiele to nie pomogło .
Pompka podaje paliwo wiem bo widzę jak zdejmę obudowę filtra jak włącze zapłon takie tryśnięcie paliwa .
Miernikiem mierzyłem tak na włączonym zapłonie oczywiście
- prąd wtyczki do czujnika halla prawie 12 volt ( nie wiem czy nie za duże ) czytałem że ma być 4-6 volt ale chyba jak silnik pracuje tak ?
Kostki przy Monowtrysku
żółta ma 4 piny ( chyba od wtrysku paliwa ) na jednym pinie 5 volt reszta 0 .
Czarna na 6 pinów ( od strony pasa przedniego ) Na dwóch pinach 12 Volt reszta 0
Czarna na 5 pinów od strony kabiny auta ta pewnie od krokowca bo po odłączeniu jej coś się cofneło przy lince gazu
Tutaj jeden pin 5 volt drugi 4 vot . reszta 0 voltów .
Auto zaczeło mi nie równo pracować tak jakby na 2 tłoki po zjechaniu na parking już go nie odpaliłem
sholowany do domu i próbuję sam naprawić .
Dzisiaj nawet mi odpaliło ale to chwilę dosłownie 15 sekund i zgasło silnik pracował strasznie nie równo .
Świece koloru czarnego są .
Auto na instalację lpg zwykła od 14 lat .
Poproszę o jakieś rady lub wskazówki .
80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )
Re: 80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )
Oki co mam zrobić ??
Regulator ciśnienia oki jest jakiś post na forum jak go wymienić ?
edit
Regulator ciśnienia oki jest jakiś post na forum jak go wymienić ?
edit
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: 80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )
Zrób tak by nie sikalo paliwo po włączeniu zapłonu... Są tematy i to sporo poszukaj pod tytułem uszkodzona membrana regolatora ciśnienia paliwa monowtrysk czy tam abt.
Re: 80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )
No okey .
Więc szukamy
Więc szukamy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 paź 2009, 21:00
- Lokalizacja: Augustów/Podlasie
Re: 80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )
Zmierz ciśnienie sterujące pompy paliwa 0,8-1,2 bar ,oraz ciśn. utrzymania po 5min 0,5 bar .Zasilanie wtryskiwacza żółta kostka 2 wtyk od lewej i dowolna masa przy kręceniu rozrusznikiem = napięcie aku,sprawdzenie sygnału też 2 i 3 wtyk tej samej kostki za pomocą diody led 12V z opornikiem lub małej żarówki 1,2W też przy kręceniu rozrusznikiem ,diode led dłuższym końcem dajemy na wtyk 2 ,odwrotnie nie zaświeci .Ale jak koledzy pisali pewnie membrana do wymiany.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 80B4 2.0ABT+LPG (Nie pali )
Kolega pisał mi, że wymienił cały moduł wtrysku paliwa i auto odżyło.