[B4 2.0 ABK] Stuki podczas jazdy
[B4 2.0 ABK] Stuki podczas jazdy
Witam wymieniłem ostatnio tuleje go były wtmyrobione mam pytanie czy na podniesionym aucie może być luz nakolumnie Góra dół jakiś 1 cm . Teraz drugą rzecz puka micoś mam luz na sworzniu wahacze nie gora dol Ale luźno lata po swojej osi więc napewno należy to wymienić ? . I na końcu po skreceniu autem w prawo kierownica nie odbija w lewo natomiast wraca na swoje miejsce czy ustawienie zbieżność w tym przypadku pomoże
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 11608
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Pawlo1945, ni huhu nie rozumiem tego 

Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję
Srebrna Kula
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję
Srebrna Kula
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php
sorki pisałem na swiatłach w mieście . miałem wyrobione tuleje wachacza po odkreceniu sworznia jest lekki luz nie tak by miała góra dół ale śmiało nie stawia oporu podczas krecenia wiec raczej do wymiany i zastanawiam sie czy to może pukać mi podczas skrecania , i druga sprawa to jak podniosłem auto to jest luz na amortyzatorze góra dół około 1 cm alekiedys czytałem że to dlatego że jest podniesione auto
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 11608
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Pawlo1945, luż góra dół będzie prawie zawsze oczywiście na podniesionym aucie - jedynie nie ma wówczas jak masz mocowanie amora od b3 bo mocowanie jest wyższe.
ad 1 podejrzewam że może
ad 1 podejrzewam że może
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję
Srebrna Kula
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję
Srebrna Kula
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php
-
- Forum Audi 80
- Posty: 683
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: [B4 2.0 ABK] Stuki podczas jazdy
Jak jest twarda i ubita guma poduszek McPhersona to potrafi stukać. Muszą być mięciutkie, mają zadanie tłumić drobniejsze drgania.
Poduszka jest luźna po podniesieniu auta, bo tzw. złożenie kulkowe jest zrobione tylko by ciężar przodu auta opierał się na nim, w drugą stronę nie ma potrzeby ułożyskowania pod warunkiem miękkiej i nie wyklepanej poduszki kolumny.
Jeśli chodzi o producenta to polecam Lemförder, rekomendowane są również Sachs (Boge).
Poduszka jest luźna po podniesieniu auta, bo tzw. złożenie kulkowe jest zrobione tylko by ciężar przodu auta opierał się na nim, w drugą stronę nie ma potrzeby ułożyskowania pod warunkiem miękkiej i nie wyklepanej poduszki kolumny.
Jeśli chodzi o producenta to polecam Lemförder, rekomendowane są również Sachs (Boge).
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...