Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

Audi 80 B4 2.0ABK

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Adaśko
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 09 gru 2019, 20:32
Imię: Adaś
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Audi 80 B4 2.0ABK

Post autor: Adaśko » 11 wrz 2020, 08:54

CZeść wszystkim użytkownikom forum.
JEstem tu od niedawna bo od niedawna posiadam moje wymarzone Audi 80 B4 z 1992r.
Audice kupiłem rok temu od handlarza który przywiózł autko bezpośrednio od niemca. Do zakupu skłoniły mnie młodzieńcze zafascynowanie tym modelem i marką.
Auto kupiłem w oryginalnym lakierze bez większych skaz. Nie mam zamiaru wprowadzać większych zmian bo tak naprawdę auto jest w idealnym stanie jeśli chodzi o wnętrze i mechanikę dlatego chce je zatrzymać jako mniej więcej oryginał . Czego bym się nie dotknął to jest oryginalne. Co ciekawe to ostatni przegląd z wymianą części eksploatacyjnych robił Hans w 2018roku ( mam pełną dokumentację ). Nawet kiedy wykręciłem świece żeby sprawdzić czy są ok to zobaczyłem że mają nadruk Audi. Ogólnie jazda tym autem to czysta przyjemność. Jest ciche , komfortowe i nic nie trzeszczy. Patrze obiektywnie bo na codzień używam nowiutkiej audi a4.

Autem jeżdżę okazjonalnie i mam nadzieję że zostanie u mnie bardzo długo.

Wyposażenie z grubsza :
- klima
- 4 x el. szyby
- centralny zamek
- halogeny
- el. lusterka

Co wykonałem po zakupie przez ostatni rok:
- wymiana wszystkich gum zawieszenia ( tylko kilka gum na wahaczach wykazywało oznaki zużycia ale chciałem mieć spokój )
- wymiana zawiasu na gwint ( musiałem bo Audi stało jak Koza )
- nowe felgi 17' BBS i opony Michelin
- oleje i filtry
- zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego ( był uszkodzony czujnik obecności płyny )
- rozrząd kpl.
- chłodnica i nagrzewnica ( obie oryginalne z 1992roku zaczynały się pocić )
- ringi na zegary
- termometr w zegary ( dołożyłem dzięki poradom z forum :-D )
- zregenerowałem odbłyśniki halogenów
- nowe ramki rej. klubowe
- nowy mieszek zmiany biegów
- hamulców nie robiłem bo były założone nowiutkie w 2018roku

CO może jeszcze zrobię:
- zderzaki od V-ki
- światła zespolone
- tapicerka skórzana - jak znajdę oryginał

A oto kilka zdjęć mojej lalki:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Przemo4444
Audi 80 Fan
Audi 80 Fan
Posty: 16
Rejestracja: 04 cze 2020, 00:49
Imię: Przemysław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT+lpg

Re: Audi 80 B4 2.0ABK

Post autor: Przemo4444 » 11 wrz 2020, 13:47

Laleczka panie 😁. Gwint jakiś custom zakładałeś czy technixa?

Adaśko
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 09 gru 2019, 20:32
Imię: Adaś
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Re: Audi 80 B4 2.0ABK

Post autor: Adaśko » 11 wrz 2020, 15:40

Dzięki . Gwint jest technixa i musze powiedzieć że całkiem całkiem się na nim jedzie. Myślałem ze będzie jak wóz drabiniasty ale tragedii niema. Oczywiście nie zjechałem najniżej jak się da bo chciałem normalnie jeździć po garbach.

h/k
Władca pierścieni
Władca pierścieni
Posty: 633
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Re: Audi 80 B4 2.0ABK

Post autor: h/k » 15 paź 2020, 21:26

Wygodna, bo to fajne auta są. ;)
Bardzo ładny egzemplarz. Jeździć i dbać.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


Akumulatory samochodowe Audi 80 Ubezpieczenie OC
Kierownica skóra, dywaniki
hamulce