Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

( AFN 1,9 TDI) Brak regulacji kąta wtrysku

ODPOWIEDZ
WOJTEK26
Od zawsze na forum
Od zawsze na forum
Posty: 4048
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

( AFN 1,9 TDI) Brak regulacji kąta wtrysku

Post autor: WOJTEK26 » 12 lut 2020, 08:57

Pisze koledzy bo juz brak mi pomysłów, kolega przywiozł pompe zeby mu założyc tłokorodzielacz 11mm pompa nie wiem ile lezała ale ok rozebrana załozony tłokorodzielacz i auto nie odpala. Jak sie go pomeczy na plaku to załapie czasami reaguje na gaz czssami nie, jak reaguje to powoli z obortów udaje sie zejsc ze chodzi na wolnych ale bardzo nie rowno jakby nie palił dobrze na cylinder a kont wtrysku cały czas 255, jakbym nie przestawił pompy cały czas 255, raz udało sie zejsc do 190 ale skończyła sie regulacja, przestawiona pompa o 2 zabki aby opóznić i zonk kont znowu 255. co sie mogło zrypac. Założóne jest nowe koło na wale nowy rozrzad posprawdzane ustawenie chyba ze 4 razy i brak efektów auto kopci jak szalone dawka tez skacze od 2-5 mg ale to przez nie równe obroty
Naprawa i diagnostyka ABK,ABT, TDI
888659640

Skoda Octavia 3FL TSI + chip

Awatar użytkownika
RaKo
Władca pierścieni
Władca pierścieni
Posty: 656
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 13 lut 2020, 00:53

N108 sprawny? Ja tak miałem ale to była wina obróconego walka rozrządu o 180 stopni . jak to się stało ;-) na pompie chyba też jest klin może go podcięło?

WOJTEK26
Od zawsze na forum
Od zawsze na forum
Posty: 4048
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 13 lut 2020, 11:39

wrzucona stara pompa i odpalił od kopa, czyli tamta pompa lub tłokorodzielacz skopany :)
Naprawa i diagnostyka ABK,ABT, TDI
888659640

Skoda Octavia 3FL TSI + chip

Tomcionerwus
Rodem z Inglostadt
Rodem z Inglostadt
Posty: 420
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Re: ( AFN 1,9 TDI) Brak regulacji kąta wtrysku

Post autor: Tomcionerwus » 17 paź 2020, 20:01

witam. dolacze sie do tematu ja jestem po wymianie wiazki z boscha na pierburga rozrzad mam nowszy pompe wtryskowa zmieniłem na wersje z AFN. dzis odpalił z ciezkim bolem. ale zato kopci na bialo... jak zapalił to zostawiłem go aby sie zagrzał do 90 stopni... pozniej ustawianie kat na 53 jednostki bo było 255.... dawke na 3,4mg/h.... po tym wszystkim zgasiłem i poczekałem chwile aby delikatnie odstygł. po tym wszystkim silnik juz niechce zapalic kopci na bialo i niechce zalapac no to diagnostyka i bałd przeplywki i kat wtryski no to weszłem w parametry i znowu zonk kat 255 i co tu zrobic dalej autko mi jest potrzebne do roboty aby dojezdzac 10km z stad...

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5200
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Re: ( AFN 1,9 TDI) Brak regulacji kąta wtrysku

Post autor: Krzysiek 84 » 17 paź 2020, 20:09

Rozrząd cały na znaki ustawiony był i wałek rozrządu zblokowany z tyłu :?:
1Z (Juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)
Cichociemny Zetor
Jak B4 to tylko w TDI.
[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania

Tomcionerwus
Rodem z Inglostadt
Rodem z Inglostadt
Posty: 420
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Re: ( AFN 1,9 TDI) Brak regulacji kąta wtrysku

Post autor: Tomcionerwus » 17 paź 2020, 20:11

Krzysiek 84 pisze:
17 paź 2020, 20:09
Rozrząd cały na znaki ustawiony był i wałek rozrządu zblokowany z tyłu :?:
tak był walek rozrzadu zablokowany pompa na blokadzie i wysrodkowana na tych na fasolkach wał w pozycji 0....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


Akumulatory samochodowe Audi 80 Ubezpieczenie OC
Kierownica skóra, dywaniki
hamulce